dolcela

četvrtak, 09.02.2006.

moji ljubimac

moj pas cupko

evo to vam je moj pas cupko , jel imate i vi kucnih ljubimaca???
ja vam obozavam zivotinje posebno macke i pse, imam 3 psa i 2 macka, ali treba ih i nahranit kad ih je tolko.....

09.02.2006. u 22:21 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje mozete naci rijeci nekih pjesama i neka moja razmisljanja, nadam se da ce biti zanimljivo

Branislav Mojicevic
Ostavi me, nece boleti


Mnogo je bilo dobro da bi vecno trajalo
nestalo je ono sto nas je spajalo
ostaje emotivna fobija
srce gubi a razum dobija

Ref. 2x
Ostavi me, nece boleti
nekako cu vec preboleti
kasno je da se menja sve
idi sad bilo gde, tako je najbolje

Da se vrati vreme sada kasno je
ne mozemo dalje valjda jasno je
steta bas, s tobom lepo bilo je
bice bolje za nas oboje

Ref. 2x

Branislav Mojicevic
Voli me (duet Slavica Cukteras)


Ako si se nadala
da sam ja drugaciji
ne mogu da lazem te
isti sam, isti, ko svi

Ako si zamisljao
da sam nesto posebno
moram da ti srusim sne
ista sam, ista, ko sve

Al' to nije razlog
da odes kad te prevarim
shvati me i reci
sta da ucinim

Ref.
Moli me, moli me
moli me da ti oprostim
voli me, voli me
voli kada pogresim

Moli me, moli me
dacu ti oprostaj na dar
jer samo ko je gresio
zna da ceni pravu stvar

Ako si se nadala
da sam se promenio
ne mogu da lazem te
ja nisam uspeo to

Ako mislis da sam se
da sam se promenila
moram da ti srusim sne
ista sam, ista, ko pre

Ref.

Ako ima bolje, ti idi tamo
al' jedno smo za drugo, seti se samo

Ref.


Lana
Prava ljubav (duet Luka Nizetic)


Vezala me tuga svojim koncima
trazila sam ljubav na krivim mjestima
sto samoca cini ja najbolje znam
covjek nije rodjen da bi bio sam
zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna

Ref.
I reci da ce ovog puta
biti sve sto zelim ja
kazi da si mene cekala
i reci kako ovog puta
nema roka trajanja
prava ljubav nije potrosna, nije potrosna

Lomio sam grane od zivota svog
ko da necu umrijet', da sam iznad tog
bilo me je svuda, a sad sam kraj tebe
jos vjerujem u cuda i u nas oboje

Ref.

Zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna

Ref. 2x

Image Hosted by ImageShack.usž

Luka Nizetic
Ponekad pozelim


Obuci haljinu, cipele najljepse sto imas
na lice stavi smijeh
a ja cu doci po tebe
kad krene ova noc
tisucu koraka za dvoje
zaplesi sa mnom ovaj ples

U ponoc zvoni sat
njezna i lagana ko svila
zaustavljas mi dah
necu ti reci jer vec znas
e kad bih mogao
sad bih poletio bez krila
dok pleses sa mnom ovaj ples

Ref.
Ponekad pozelim da te stavim u njedra
i da zaboravim koji je dan i gdje sam
ponekad pomislim, tako blizu je sreca
dok pleses sa mnom ovaj ples

Nad morem mjesec mlad
u oci skupila si zvijezde
ko nikad do sad
srce mi salje dobru vijest
e kad bih mogao
sad bih zaustavio vrijeme


Viki
Da li si dobro spavao


Idem, al' sve cu da ti uzmem
sve da deliti umem
jedna stvar ovde nema par
kad nesto iz nicega stvorim
za to se do kraja i borim

Ref.
Da li si dobro spavao
one noci kraj zene te
kad sam te zvala svaki sat
da ti kazem volim te

Nije to moja osveta
nije, nije, ni odsteta
ja najdraze ostavljam njoj
tebe jedini moj

Jednom, znacu kuda i kako
mozda bice mi lako
da pitam te kome teze je
jednom kad blizu svog srca
ne cujem tvoje da kuca

Ref. 2x

Toni Cetinski
Sve je s tobom napokon na mjestu


Evo me, jos jedna noci
sporo hodam, kuda poci
kom' da kazem da sam pao
i da voljet' nisam znao

Ti si gledala sa strane
cekala da sunce svane
stvorila se ispred mene
gurnula me neka krenem

Sada mogu bilo gdje
daj mi ruku, vodim te

Ref. 2x
Sve je s tobom napokon na mjestu
vratila si zivot u mene
i od srca napravila cestu
sto me veze samo za tebe

Sada vidim nove boje
oci nisu vise snene
nema zime, zlato moje
sad je vrijeme da se krene

Sada mogu bilo gdje
daj mi ruku, vodim te

Ref. 3x


Toni Cetinski
23. Prosinac


23. Prosinac, 2 sata posle ponoci
zvoni telefon, poziv iz bolnice
sve mi je bilo jasno
neeeee

Samo ostaje nada da vrijeme
sad lijeci sve rane
i da Bog ce mi dati sad snage
prezivjet te dane..

Sad jos osjecam miris tvog tijela
u nasem krevetu lezi po svud
i neispijena salica kave
stalno podsjeca nemam kud

Nova zora polako sad svice
ali tebi to svejedno je
i nema veze sto pjevaju ptice
jer to gore sad ne cuje se

Samo ostaje nada da vrijeme
sad lijeci sve rane
i da Bog ce mi dati sad snage
prezivjet te dane

Ne znam sto sad da radim sa sobom
nosim neizbrisiv trag
nikad vise tvoj sapat na uhu
otvaram prozor zagusljiv je zrak

Brzo oblacim kaput na sebe
zurno izlazim na ulicu
bas je dobro sto kisa rominja
to nisu suze na mom licu

Jos pamtim sve nase posljednje rijeci
taj cvrsti zavjet neraskidivi
da podjem s tobom
ja znam nebi htjela
moram se boriti, moram sa tim

Image Hosted by ImageShack.us