just coment use and read a posts....we are perfect girls...you are still looking??? go away!!! i am just kidding...

15.11.2007., četvrtak

ma moje malo...tko je to pak sad???

ej ljudovi i ljudice...wavewavewave
kaj ima???kak ste???kaj radite???imate test pa nemate vermena za moj post???eekeekeek
no dobro...nadam se da imate neće bit kratak ali...nemaveze pliz nastavite čitati...!!!
o.k?


šta vi mislite...tko je moje malo???naughtynaughtynaughty
ajde želim odgovore...dajte...želim ćut...
no dobro reći ću vam...
to je moj mali ZEKONJA....osobine moga zeca...da kažem???
moj zec vam je ...ajmo prvo opis...
moij zec vam je smeđa-sivo-crne boje...ima pre mekano glatko(,ugodno za lice) krzno...jako je dobro...
onda...dosta je velik...star je 9 mjeseci...
sad osobine...
moj zeko prvo je druželjubiv...to znači da se voli igrati...
onda je vejika maza...znači da se obožava maziti...
te...obožava ali obožava jest...znači ako mu takne njegovu zdjelicu s kranom čopit će te panđama...
najviše voli jest SVOJU suhu hranu(to znači ona hrana koja se kupi u dućanu)...voli jesti jabuku...
zaljubljen...zato jer je pronašao curu kod moje sestre...obožavaju se...


5 NAJVAŽNIJIH PRAVILA MOGA ZECA...

1)SVAKI DAN MU DAJ PUNU ZDJELICU HRANE
2)OBAVEZNO MAZITI GA POSLJE JELA
3)DATI MU DA SE PROŠEĆE PO KUĆI
4)DATI MU MALO VREMENA DA PROVEDE SA SVOJOM CUROM
5)I DATI DA SE POJE.U(ALI IM TO NEDOPUŠTAMO JER BI MOGLI DOĆ DO TRUDNOĆE)


ZAŠTO KUNIĆI LIŽU GOSPODAROVU RUKU...???

1)ZATO ŠTO SE NJGA MAZI
2)ZATZO ŠTO SU DRUŽELJUBIVI...

TO SU BILA 2 PRAVILA...

e sada nadam se da vam se svidjela priča mog zeca...samo me puno komajte...

E A SAD EVO MALO SLIKICA(ALI NE MOG ZECA):



Glitter Generators



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

pa ljudi nedostajete mi...dođite i komajte me!!!!!
pa će te bit uz mne pa mi nitko neće nedopstajat...



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ovo ste vi blogeri samnom!!!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

svaki put kad ostavite komić napravite me sratnom jer znam da netko misli na mene!!!!!

o.k. to bi bilo sve!!!
nadam se da vamse svidjelo...
ja moram ić...pa bokić!!!
i da napravite mi smješak na licu!!!!yesyesyes
pusicakisskisskisskiss
- 13:00 - Komentari (152) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

UPOZNAJ NAS BOLJE!!!!!!!!!

Linkovi

evo malo pjesmica...i to smješnih...

naša "divna" škola...ubiti moj razred...