A poslije

Image Hosted by ImageShack.us


Iščezavaju
labirinti
što ih vrijeme stvara.

(Samo pustoš
ostaje.)

Iščezava
srce,
izvor želja.

(Samo pustoš
ostaje.)

Iluzija zore
i poljupci,
sve iščezava.

Samo pustoš
ostaje.
Pustoš
valovita.
Federico García Lorca

Za sve one koji
nisu sada s nama...


31.10.2007. u 18:39 · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #

Siguran let

Image Hosted by ImageShack.us


Postojim u tvojim
smeđim očima,
Nezaustavljivo putujem
šarenim mislima,
Od vrelih poljubaca
tvojih ja se topim.

U rukama toplim i nježnim
zajedničke snove snivam,
ostvariti ih s tobom želim.

Dok užarena rijeka misli,
Putuje mojim venama.
Sve snove smo pretopili
U zlatne poluge stvarnosti.

U meni vrijeme otkucava
odajama ljubavi vlada,jer
srce moje samo za tebe kuca.

Poput ptice sam u letu,
raširenih krila,letim prema tebi,
tvoja snaga i sigurnost me
na kraju leta čekaju.
Tamo gdje padnem ili slučajno posrnem,
znam da ćeš me pridržati i
da će me tvoja ruka podignuti.

28.10.2007. u 20:46 · Ostavi komentar (10) · Isprintaj · #

Noćni putnik

Image Hosted by ImageShack.us


Riječi pune topline,
Srce puno ljubavi i snova,
Mislima letim prema tebi,
u siguran zagrljaj tvoj...

Usne na usnama slatku tajnu kriju..
Tvoje ruke u mojoj crnoj kosi,
tvoje oči na mojem tijelu...

Na cesti sam ljubavi,
koja vodi do srca tvog..
U ruci mi karta za jedan smjer...

Ja sam pjesnik, koji za ljubav živi,
noćni putnik na cesti ljubavi...
Ne bojim se mraka ni hladnoće,
jer na kraju puta ti ćeš me čekati,
priviti čvrsto k sebi, u zagrljaj..
Ti si moja zadnja stanica,
tu želim zauvijek ostati...

Tvoja ljubav me promjenila,
ti si moja snaga
moja zvijezda vodilja,
moja zadnja stanica...

22.10.2007. u 11:59 · Ostavi komentar (21) · Isprintaj · #

Život i sreća

Image Hosted by ImageShack.us


Život je sreća - zavrijedi je.
Život je ljepota - divi joj se.
Život je san - ostvari ga.
Život je izazov- suoči se s njim
Život je obveza- ispuni je.
Život je igra- odigraj ga.
Život je dragocjenost -brini se za nju.
Život je bogatstvo - čuvaj ga
Život je ljubav - uživaj je.
Život je obećanje - ispuni ga.
Život je žalost - nadvladaj je.
Život je pjesma -pjevaj je.
Život je borba - prihvati je.
Život je pustolovina- poduzmi je.
Život je prilika - iskoristi je.
Život je radost-smij se.
Život je putovanje-prihvati ga.
ŽIVOT je jedan i zato uživaj
punim plućima, prihvati sve što ti se pruža...

Image Hosted by ImageShack.us


"Najveća sreća u životu je uvjerenost da smo voljeni – voljeni zbog toga kakvi jesmo ili još više, usprkos tome kakvi jesmo." Victor Hugo

"Prava je tajna sreće u tome da mnogo zahtijevamo od
sebe, a malo od drugih". Albert Guinon


12.10.2007. u 15:51 · Ostavi komentar (15) · Isprintaj · #

Jednom kad ne dođe sutra

Image Hosted by ImageShack.us


Jednom kad ne dođe sutra
i u beskrajnu kad zaplovim noć,
sve nove zore i buduća jutra
kraj mene će mrtve proć.

A ja ću poželjet u svome moru
duge tišine i sna bez sanja
samo još jednu dočekat zoru
i da svijetlost obasja me danja.

I gle, ostat ću u tami, kruta
bez snage da molim il kunem,
ja neću biti ni tužna, ni ljuta,
ni osjetit neću da već trunem.

08.10.2007. u 15:30 · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #