Sve je s tobom napokon na mjestu

Image Hosted by ImageShack.us

Evo me, još jedna noći
sporo hodam, kuda poći
kom' da kažem da sam pao
i da voljet' nisam znao

Ti si gledala sa strane
čekala da sunce svane
stvorila se ispred mene
gurnula me neka krenem

Sada mogu bilo gdje
daj mi ruku, vodim te

Sve je s tobom napokon na mjestu
vratila si život u mene
i od srca napravila cestu
što me veže samo za tebe

Sada vidim nove boje
oči nisu više snene
nema zime, zlato moje
sad je vrijeme da se krene

Sada mogu bilo gdje
daj mi ruku, vodim te...
Toni Cetinski

31.03.2007. u 16:38 · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #

Tonight

Image Hosted by ImageShack.us

She never took the train alone
she hated being on her own
She always took me by the hands
and said she needs me
She never wanted in love to fail
she always hoped that it was real
She'd look me in the eyes and say 'believe me'

And then the night becomes the day
and there’s nothing left to say
If there's nothing left to say
then something’s wrong

REFRAIN:

Oh tonight you killed me with your smile
so beautiful and wild so beautiful
Oh tonight you killed me with your smile
so beautiful and wild so beautiful and wild

And as the hands would turn with tim
she'd always say that she was my mine
She'd turn and lend a smile
to say that she's gone

But in a whisper she'd arrive
and danced into my life
Like a music melody
like a lovers song


REFRAIN:
Through the darkest night
comes the brightest light
And the light that shines
is deep inside
It's who you are....



29.03.2007. u 19:58 · Ostavi komentar (2) · Isprintaj · #

Stranac u noći

Image Hosted by ImageShack.us

Znaju me svi, prodajem
dušu zbog tebe
zbog nježnosti
zbog ljubavi, zbog nas

Prošlo je sve, za tebe
ja sam sad stranac u noći
a želim te i zovem te

Pjevat ću dok suze me ne zabole
ljubit ću dok usne mi ne izgore
voljet ću dok oči se ne zatvore
zauvijek ćes biti tu...
Massimo i Nina Badrić

25.03.2007. u 12:43 · Ostavi komentar (8) · Isprintaj · #

Da li znaš da te volim

Image Hosted by ImageShack.us

Da li znaš da te volim
dugo nisam znao to
sada želim da ti priznam
i molim te da mi vjeruješ to

Da te volim k'o sto ljudi
mogu voljet' jedan cvijet
da te želim kao oni
što htjeli bi da njihov cijeli je svijet

I vjecno da zivjet' će
ovdje kraj naš
i svaki naš novi dan
bit će znak da volim te ja

Da li znaš da pamtim riječi
koje šaptali smo mi
dok smo sanjali o sreći
i na vjernost kad smo se zakleli mi

Tvoje usne i tvoj pogled
i u oćima sjaj
tad govorili smo vjerni
da ljubav ta neće imati kraj
Dado Topić

21.03.2007. u 22:04 · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #

Ne bih te zatajio

Image Hosted by ImageShack.us

Ako sam te i povrijedio
ako slagao sam nekada
ako sam ti srce ranio
zatajio te ne bih nikada

Ako sam i druge gledao
ako sam im poljubac dao
to ti nikad necu reci
da ti poslije ne bi bilo zao

Ako sam ti kasno dosao
ako te i nisam nazvao
kunem ti se, evo, iznova
zatajio te ne bih nikada

Ako sam ti srce ranio
nisam nikad to prebolio
Ako sam ti srce ranio
nisam sebi to oprostio
Prljavo Kazalište

20.03.2007. u 14:57 · Ostavi komentar (2) · Isprintaj · #

Volim...

Image Hosted by ImageShack.us

Volim te....
Volim tvoje usne vrele
na mojim usnama.
Miris jutarnje kave..
Tvoje meke ruke ,dok
mi prolaze kroz kosu lagano...

Iz dana u dan
želim te sve više i više...

Kako samo volim tvoj miris ,
tvoj dodir pun svježine i topline...

Dodirni me ljubavi.....

19.03.2007. u 17:11 · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #

Ljubavi moja.....

Image Hosted by ImageShack.us

Moje srce pripada tebi,želim zauvijek
da me tvoje usne strasno ljube,
da me tvoje smeđe oči gledaju,
da me tvoje ruke nježno miluju...
Želim zauvijek biti kraj tebe, jer
samo u tvojem naručju osjećam
toplinu i sigurnost..
Hvala ti što me činiš posebnom i sretnom

16.03.2007. u 20:50 · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #

Ti si mi u krvi

Image Hosted by ImageShack.us

Pogledom me miluješ
k'o da me dodiruješ
i svaki put kao da je prvi

Ja stalno mislim prestat će
iz čista mira nestaće
al' požuda ne prestaje

Ti si mi u krvi
toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem posljednji i prvi

Zbog tebe sanjam Cigane
i smišljam slatke prevare
al' đavo se ne predaje
ti si mi u krvi

Ako te odvedu Cigani čergari
ili te ukradu strašni Haremski čuvari
ako te odvedu ja ću da poludim
bez tebe ne umijem
više jutrom da se budim

Ako te odvedu sve će da se sruši
pamti me k'o prijatelja
čuvaj me u duši
i onda kad misliš
da je prekasno za snove, za sve…

14.03.2007. u 21:54 · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #

Sviđaš mi se kada šutiš...

Sviđaš mi se kad šutiš jer si kao odsutna,
i čuješ me izdaleka, i glas moj ne dodiruje te.
Čini mi se kao da su ti letjele oči
i čini se da ti je poljubac jedan zatvorio usta.

Kako su stvari sve ispunjene dušom mojom
izranjaš iz stvari, ispunjena dušom mojom.
Leptirice sna, duši mojoj si slična,
i slična si riječi melankolija.

Sviđaš mi se kada šutiš i kad si kao udaljena.
I kada kao da se žališ, leptiriću u gukanju.
I čuješ me izdaleka, i glas moj ne dostiže te:
Pusti me da šutim s mučanjem tvojim.

Pusti me da ti govorim također s tvojom šutnjom
jasnom kao svijeća jedna, prostom kao jedan prsten.
kao noć si, šutljiva, zvjezdana.
Šutnja tvoja je zvjezdana, tako daleka i jednostavna.

Sviđaš mi se kad šutiš jer si kao odsutna.
Udaljena i bolna kao da si umrla.
Jedna riječ tada, osmijeh dovoljan je jedan.
I veseo sam, veseo što nije točno.
Pablo Neruda

11.03.2007. u 12:45 · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #

Dan žena...

Svim ženama i one koje se tako osjećaju čestitam dan žena....

08.03.2007. u 14:53 · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #

Love...

"The moment you have in your hart
this extraordinary thing called love
and feel the depth, the delight the
ecstasy of it, you will discover that
for you the world is transformed."
J.Krishnamurti

07.03.2007. u 21:46 · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #

Što je ljubav

Ljubav je nešto strasno,
Ljubav je nešto krasno,
Ljubav je nešto lijepo,
Pazite što sam rekla.

Ljubav je cvijet,
Na sredini polja,
Ljubav je sreća,
Tvoja i moja.

Ljubav je zvijezda,
Koja kroz mrak ide,
Ta ljubav putuje,
a nikad tamo da stigne.

Ljubav je mjesec,
Koji mirno spava.
Ljubav je duša,
koja neobecava.

Ljubav je dijete,
koje u snu place.
Ljubav je nešto nježno.
Kao malo mace.

Ljubav je duša,
koja sporo diše,
ljubav je ljubav
I ništa vise.

06.03.2007. u 14:00 · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #

Sreća....

Sunčeve zrake miliju mi lice,
vjetar lagano kroz kosu mi prolazi,
opet osjećam lakoću, radost buđenja
prirode i mene….
Tako sam sretna,
sretna ljubavi što imam tebe..
Budim se lagano, gledam tvoje
oči zeleno- smeđe, poljubac strasni tvoje
usne su mi dale….
Moje srce od tvoje ljubavi
postaje sve veće i veće….

04.03.2007. u 15:16 · Ostavi komentar (2) · Isprintaj · #

"Stavi me kao znak na srce,
kao pečat na ruku svoju,
jer ljubav je jaka kao smrt,
a ljubomora tvrda kao grob.
Žar je njezin žar vatre.
Mnoge vatre ne mogu ugasiti,
ljubav niti je rijeke potopiti."
Pjesma nad pjesmama

03.03.2007. u 12:09 · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #

Da li netko....

....da li netko zna gdje se
tama spaja sa suncem...
gdje se suza spaja sa zemljom...
a gdje čovjek sa ženom....

02.03.2007. u 13:35 · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #

Ljubavna pjesma



Ljubav je brza rijeka.
Ljubav je samo prolazna kiša u tami.
Ona je čisti snijeg ili opasna krupa.

Ljubav je sveta.
Čuva se u najskrivenijem kutku u srcu
Kad ti u životu priđe netko
Koga voliš i tko istinski voli tebe,

Ne puštaj ga, jer i on neće napustiti tebe
Ako ti iz srca izvuče suzu ili smijeh
i osjećaš ljubav
To je on, tvoja ljubav, tvoja sreća!

01.03.2007. u 10:35 · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #