srijeda, 18.01.2006.

Kako ste mi?

Ja ne vjerujem u ovu poruku (10...9...8...7...6...5...--4.. .- 3...2...1..0-!!--- pLJUS. Upravo ...).
Ali sam je ipak poslala. Ipak sam malo praznovjerna. Prije nekoliko godina stiže mi neko pismo : da ga kopiram u nekoliko primjeraka , da ga pošaljem, da ću dobit na lotu i slično, a ako ga ne pošaljem da će mi se dogoditi nešto loše. Ja ga nisam poslala. Dobro, ima ljudi koji su jako praznovjerni. Da li ste praznovjerni?

| 21:11 | Komentari (9) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 16.01.2006.

Moj2.blog

Evo mog novog bloga. Otvorila sam ga iz dosade pa sad imam dva bloga. Danas je počela škola :( :( :( : To je dovoljni za prvi put. To je sve:
myspace

myspace layouts

| 15:35 | Komentari (1) | Isprintaj | #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.