Ni blizu

ponedjeljak, 30.04.2007.

Nije lijepo biti pokraden.

Danas cijeli dan sam 4 puta hodočastio u PU Prvi put 9 a zadnji u 18h. Koji redovi i gužve za izvaditi duplikate dokumenata. Nakon što su me lopovi odrali za cca 800 kn sad me država na ime taksi i uplata u proračun ogulila za dodatnih 400. Drugi put ću u novčanik ostaviti i frankiranu kuvertu da lopov, nakon što odradi svoje, stavi u nju dokumente i baci u prvi poštanski sandučić.

30.04.2007. u 18:44 • 0 KomentaraPrint#

petak, 27.04.2007.

Prođe ovaj dan...

Dani mi lete jedan za drugm. Cijelo vrijeme sam u uredu. Ima zanimljivih i manje zanimljivih dana, kao i u svakom poslu. Ali gotovo uvijek dođem krepan doma, nešto pojedem ležim buljim u TV, spavam pa opet ispočetka. Tu i tamo prekine monotoniju Muvings ili košarka. Subota je vrlo slična, tek se u nedelju nastojim malo duže spavati a i onda se u pravilu probudim oko 6 te se vrtim, razmišljam... Nekako mi se sve to besmisleno čini, pogotovo kad nemaš s kim podijeliti ono radosno i ono tužno, brige, nadanja, planove, strahove... Spoznaja da život prolazi a ja ga ne živim nije lijepa. Može biti drugačije, biti će drugačije. Dobio si poklon i imao priliku upoznati lijepu stranu života. Sad se potrudi i možda se ona opet ukaže. Često se ulovim kako govorim samom sebi, ili mi to možda netko drugi šapće: "Imaj vjere, bit će sve dobro Josipe." I bit će!

27.04.2007. u 09:56 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 24.04.2007.

Mudra izreka XI

"Sloboda znači odgovornost. To je uglavnom razlog zašto se ljudi boje." B. Shaw

Dobar dio mojih strahova proizlazi iz neprihvaćanja odgovornosti. Biti odgovoran treba naučiti i prihvatiti. Konstantno borba iz dana u dan, najprije od malih stvari pa prema većima. Biti odgovoran to je ono što sam morao davnih dana naučiti i što se danas poput bumeranga vraća. Težak je to put ali sve drugo vodi u ropstvo.

24.04.2007. u 10:31 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 19.04.2007.

Kako sam tvrdoglav i znam povrijediti ljude koje jako volim

Jedna od mnogh rasprava koju sam potezao bila je ona o casinu. Ja sam branio tezu da nije loše ići tamo dok ti daju novac. Dok su drugi tvrdili da je to mjesto gdje se često nalaze "mutni" ljudi i gdje možeš nastradati bez da si išta skrivio. Nevjernom meni bilo je potrebno osobno svjedočanstvo kad je na osnovi fizičkog opisa momka koji mi je ukrao novčanik osumnjičen jedan, izgledom sličan ali potpuno nevin dečko, osim što se našao na krvom mjestu u krivo vrijeme obučen vrlo slično kao i lopov. Što reči osim da sam bio u krivu? Da na nekim mjestima postoji puno veća vjerojatnost da možeš nastradati.
Za neke stvari sam očito slijep u nekim postupcima zadrt.
Nevezano za ovaj slučaj, tako sam opet u nekom radosnom oduševljenju napravio nešto što je povrijedilo vrlo dragu osobu. Očito sam i na ovom primjeru slijep i ne znam kako da progledam.

19.04.2007. u 11:07 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 17.04.2007.

Prvi korak

Posjetio policiju, predao prijavu protiv nepoznatog počinitelja i dobio potvrdu s kojom ću hodočastiti dok ne izvadim sve dokumente. I to ne samo ja već i mama pošo auto glasi na nju. U policiji sam upoznao gospodina kojem su isto ukrali novčanik i nabili veliki račun. Čovjek je tajnik jedne dobrotvornu udruge koja se bavi pomaganjem bolesnih. Upečatljiv slučajan susret u iznimnoj situaciji.

17.04.2007. u 17:01 • 0 KomentaraPrint#

Mudra izreka X

"Ljubav prema novcu korijen je svemu zlu" George Bernard Shaw

Tako je jedan momak, srednjih dvadesetih, crn u plavoj vjetrovki, trapericama i tamnim tenesicama očito pun ljubavi ušetao jučer u dućan, zatražio neke role, i dok sam ih ja tražio popalio mi novčanik. I kolega direktor je bio u dućanu. Nisam primjetio sve dok nisam išao kući i skužio da mi je jakna prelagana. Prvo traženje, pa nevjerica pa zvanje banke da mi poništi karticu. Gospođa mi je ljubazno rekla da imam sreće jer je netko pokušao podignuti gotovinu na bankomatu u 16 i 29. u Branimir centru, ali nije uspio. Otšetao sam do tamo u nadi da je možda odbacio novčanik. Zamolio sam zaštitare i dečki su mi ljubazno pokazali snimku kako, gore navedeni dečko prčka po novčaniku i pokušava podignuti pare s bankomata. Novčanik nije odbacio. Sad idem na policiju. Bilanca je gubitak osobne, vozačke, prometne, knjižice vozila, Vise kartice, zdravstvene iskaznice 50 eura i nekoliko stotina kuna. Baš je našao pravoga za metu.

Nema veze nakon lijepog uskršnjeg vikenda, odličnih vijesti o budućem direktorovom potomstvu te dobrih o penzičkom mobitelu ovi dani su i više nego dobri.

17.04.2007. u 10:10 • 0 KomentaraPrint#

petak, 13.04.2007.

Rusty

Izlet je ipak ostavio neke posljedice. Vožnja, krivo sjedenje, okretanje... Malo po malo podmuklo, najprije u utorak osjetio sam lagano zatezanje u gurnjem dijelu leđa, srijedu malo jače, četvrtak još da noćas skoro nisam spavao. Probadalo me pri svakom udisaju, nisam mogao naći položaj u kojem bi mogao biti miran. Prvi put nakon 9 godina popio sam neke tablete protiv bolova. Lagano sam očajavao, znao sam da je Rusty jedina šansa ali tko će dočekati kraj radnog dana. Nazvao sam odmah u jutro da dogovorim termin, pukom srećom bio je u ordinaciji i rekao da odmah dođem. Malo se namučio dok me je odblokirao. Bio sam u grču. Nevjerojatno kako dva zvuka kvrc, kvrc mogu trenutno donjeti olakšanje. Da sam došao ranije sve bi bilo puno lakše, ali nekako svi volimo čekati do zadnjeg trenutka uvijek smo pametniji, ni ja nisam iznimka. Tek kad više ne možemo izdržati potražimo rješenje. Hvala Bogu na Rustyu.

13.04.2007. u 10:05 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 10.04.2007.

Mudra izreka IX

"Dan što ga čovjek posveti drugome nije nipošto gubitak već dobitak. Dani u kojima ne učinimo ništa za druge, već samo za sebe, to su izgubljeni dani" Ivan Merz

Citat sam sve govori.
Uskrs je prošao, jedan lijepi Uskrs. Po prvi put sam bio na svim obredima (u istoj godini). Sve je na kraju kulminiralo jučerašnjim izletom te misom u Eufrazijevoj bazilici. Za takve dane je vrijedno živjeti!

10.04.2007. u 14:35 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 03.04.2007.

Mudra izreka VIII

"Bog nas neće suditi po količini posla, nego po ljubavi koji smo u taj posao uložili" Majka Terezija

Zanimljiva rečenica, od nekoga tko je jako puno ljubavi i rada uložio u svoj "posao". Neki žive po onoj kao da će nas Bog suditi po količini rada ili još gore novaca zarađenoj a da ljubav premo onome što radimo uopće nije bitno.

Ponekad , kao npr. danas, sam ljut na ono što radim. Ljut zato što se osjećam izgubljen jer ne mogu točno isplanirati i jasno vidjeti sve korake koje trebam učiniti. Ljut jer nema 100 % "sigurnosti". Joj kako volim tu riječ! A ponekad iznenadim sam sebe kako se, kad neko dođe, mrdnem i pomognem pronaći dobro rješenje.

Jutros mi je izmamila smješak na lice pjesmica Don’t Be Cruel pogotovo one riječi "Lets walk up to the preacher
And let us say I do"
Baš sam se vozio na posao, kad sam čuo te riječi, a u daljini se vidio toranj od toplane. Proletile su mi misli glavom iz nekog sretnijeg razdoblja i na trenutak sam opet bio radostan.

03.04.2007. u 09:54 • 1 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2013 (1)
Veljača 2011 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (16)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Kad ne znate što više čitati na netu, možda vam da neku dobru ideju.

Linkovi

nba.blog.hr
tribute2nique.net
recisvima.com
clinteastwood.net
pointless.mojblog.hr

Samo dobre stvari

Ukoliko koji link ne radi javite da ga zamjenim.
You've Lost That Lovin' Feelin'
Morning Has Broken
Something's Gotten Hold of My Heart
Always on my mind
Unchained Melody
Rhythm of the Rain
In The Ghetto
No Milk Today
House Of The Rising Sun


****Gost dobrogmareka broj****