travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (65)
Travanj 2007 (56)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovaj blogach govori o nama ,nasem razredu i nasem životu

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Cursors

ponedjeljak, 30.04.2007.

eo javljam vam se od tete...

sad sam ko tete i danas cu prespavat i onda idem s njom na i jos nekim na 1. maj......
kad moj bratic ode (alen) on ide danas na dravu on ima 17 godina...
uglavnom jedva cekam da dode nina i da se idemo pozdravit jer mi stvarno fali......kisss nini!!!!!

kristina!kisscerek vi mo se u utorak navecer....wavewavecerekcerekcerek



NINA&KIKI=BFF



| komentari (0) | print | # |

subota, 28.04.2007.

ova pjesma mi je stvarno prekrasna.. nina



| komentari (2) | print | # |

ovu je pjesmu kiki prije jako voljela



| komentari (0) | print | # |

opet gwen stefani



| komentari (1) | print | # |

gwen stefani



| komentari (0) | print | # |

petak, 27.04.2007.

hy!

blablaevo opet vam se javljam!wavemahdanas je u skoli bilo superthumbup, sobila sam 4 iz prirode iz testa! 3. I 4. sat smo imali matematiku i za zivo cudo nije me upisala....smokinbas je bilo odlicno! a pod tjelesnim je bilo jos boljecoolsmijeh! ja i kiki smo igrale odbojku i tak to... poslije par minuta kiki me je htjela podic i kak me digla tak me slucajno pustila i oba dvije smo se ubiledead! he,he... bilo je bas fora! poslije skole smo ja, kiki, davor, mateo i dori isli crtat grafit... bilo bi jos bolje da se mateu nije desilo... (nije bitno)zaliven! poslije rucka sam opet isla van i bilo nas je puno u parku... ovaj dan je bio bas coolpartysmokinthumbupcool!
sutra idem u vikendicu i vracam se u utorak....burninmadheadbang umrijet cu tamo!puknucublablazijevzalivenmadheadbangburninmad
valjda mi nece bit dosadno....
kissach svima od ninecerek!



| komentari (2) | print | # |

ovo je za matea



| komentari (1) | print | # |

a ovo je za davora..



| komentari (0) | print | # |

ovo je za matea... od nine



| komentari (0) | print | # |

....

Letters Pink Glitters

Letters Pink Glitters



Letters Pink Glitters

Letters Pink Glitters



Letters Pink Glitters

Letters Pink Glitters






Letters Pink Glitters

Letters Pink Glitters




Letters Pink Glitters

Letters Pink Glitters



MySpace images

MySpace






Letters Pink Glitters

Letters Pink Glitters





MySpace images

MySpace





| komentari (11) | print | # |

--

Letters Pink Glitters

Letters Pink Glitters



MySpace images

MySpace



Letters Pink Glitters

Letters Pink Glitters



MySpace hosted images

MySpace



Letters Pink Glitters

Letters Pink Glitters



free image hosting hosted images

free image hosting



Letters Pink Glitters

Letters Pink Glitters




Letters Pink Glitters

Letters Pink Glitters






| komentari (0) | print | # |

:(((kiki

danas mi je dan bio ja ko los!!otisla sam u skolu to je 1.
onda me pitala prirodu dobila sam 4 iz testa! to je 2.
onda smo imali matematiku i to 2 sata...
onda se nesto dogodilo(nije vazno)mislila sam umrijet od straha kada se to dogodilo!!!!!!
ajd bila mal vani bilo mi dosadno...i tak...
uglavnom udlucila sam se promjenit na bolje!!!roflsmijeh
pozdrav cijelom 6c osim nekoliko osoba....! cerekcerek
pozzzzzzzzz!
kikithumbupmahwavezujonaughtyyesrolleyes



| komentari (0) | print | # |

ova pjesma je meni dobra... nina



| komentari (0) | print | # |

četvrtak, 26.04.2007.

J0J NE!!! SUTRA 2 SATA MATEMATIKA... ZA POLUDIT!!! NINA&KIKI

noeeknonoburninmadheadbangdeadbangmadzalivenzijevblablapuknucunamcorludnoeeknonomadzalivenzijevheadbangburninmadbangpuknuculudnamcor



| komentari (4) | print | # |

evo me opet..... !!!

chao!thumbup. opet vam se javljamnut! danas smo 4. sat imali hrvatski i nastavnica babić me pitala.... pogodite koliko sam dobila... 5cool!
bas sam happyhrvatskazujosmokinthumbup!!! bilo je bas super danas vani, cijelo vrijeme smo se zezalismokinparty! joj ne sutra 2 sata matematikaburninmadheadbangmadpuknucu! poludit cueek!
pozdrav svima iz razreda al posebno kiki, mateu i davorusmijehzujo!
kissach svima!cerek
NINA



| komentari (0) | print | # |

niki & kiki

Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



| komentari (3) | print | # |

Veliki kissach svima od Nine!!

free image hosting hosted images

free image hosting



| komentari (0) | print | # |

...

image hosting file hosted images

image hosting file



| komentari (0) | print | # |

pinky........ naša boja

MySpace images

MySpace



| komentari (0) | print | # |

ovo je za večinu dečkiju iz naseg razreda... he he

Friends Icons

Friends Icons



| komentari (1) | print | # |

veliki pozdrav svima... nina i kiki

Customize your blog codes

Customize your blog



| komentari (0) | print | # |

ovo mi je jako dobra pjesma i bome i spot! kiki!!hehe



| komentari (2) | print | # |

...

Welcome Signs Words

Welcome Signs Words



| komentari (1) | print | # |

jos malo slikica...

Welcome Signs Words

Welcome Signs Words



| komentari (0) | print | # |

srijeda, 25.04.2007.

post.....

mahchao ljudi! sta ima? nadam se da vam se sviđa blog i da uzivate... valjda vam nije dosadan! please cerekostavljajte nam komentare...thumbup unaprijed hvala.... joj ne, sutra 6. sati...burninmad za poludit. jel da?!puknucuheadbang. nemam vam vise sta reci... kissach svima!
NINAcoolroflkissrolleyeswinkyesdeadgreedynaughtynutpartysmokinthumbupwavecereksmijehmahhrvatskazujohrvatska



| komentari (1) | print | # |

.... nina i kiki ...

Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



| komentari (0) | print | # |

nadamo se da uzivate...

image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



| komentari (0) | print | # |

kao sto svi vec znate nas 2 treniramo odbojku... to je stvarno naj sport za cure!

image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



| komentari (0) | print | # |

kiki...

Friends Icons

Friends Icons



| komentari (0) | print | # |

ovo sam vam ja... (nina) ha, ha

MySpace hosted images

MySpace



| komentari (1) | print | # |

naša naj boja... pinky

Customize your blog codes

Customize your blog



| komentari (0) | print | # |

nina&.... hm...

image hosting file hosted images

image hosting file



| komentari (1) | print | # |

ove diddli stvari voli ela iz našeg razreda... te stvari su za malu djecu

Image hosting codes

Image hosting



| komentari (3) | print | # |

pitamo se šta ova radi...

MySpace images

MySpace



| komentari (0) | print | # |

baš je sladak...

free image hosting hosted images

free image hosting



| komentari (0) | print | # |

Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



| komentari (0) | print | # |

evo neke slikice

Image hosting images

Image hosting



| komentari (0) | print | # |

POČETNO SLOVO MOG IMENA

Letters Gif Images

Letters Gif Images



| komentari (0) | print | # |

POČETNO SLOVO MOG IMENA

Letters Gif Images

Letters Gif Images



| komentari (13) | print | # |

neda mi se vise.....

eo sad ce mi i stara doc s informacija...mad ja sam dead !pozzzzzzz
nina&kiki!bang



| komentari (1) | print | # |

Nelly Furtado - All Good Things



| komentari (0) | print | # |

Nelly Furtado Say It Right



| komentari (0) | print | # |

....



| komentari (0) | print | # |

eo i nama mal chaticha!hehe


Get Your Own Chat Box! Go Large!



| komentari (0) | print | # |

simple plan-crazy



| komentari (0) | print | # |

Beyonce - Naughty Girl



| komentari (0) | print | # |

SADA MALO O GLAZBI...

Mi slusamo ama bas sve... naravno osim cajki! nadam se da vam se sviđaju pjesme na blogachu...
to mi slusamo... kissach svima
NINA&KIKI



| komentari (0) | print | # |

avril lavigne-girlfriend



| komentari (1) | print | # |

ovo su nase 2. naj pjesme od hilary duff!










| komentari (10) | print | # |

A OVA PJESMA JE ZA NASEG 2. BEST FRIENDA DAVORA-D@C



| komentari (3) | print | # |

:(((kiki))):

chao!svima!stara mi ije bas sada osla na informaciju u skolu...strah me,bas je glupo ic u skolu!!!!!sigurno ce joj raska rec nesto u vezi mene i nine!!!!!!!!danas mi je bio odlican dan al sad kad su dosle informacije.........headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang za ubit!!!!!!ajd pozzzzz!

kiki!dead



| komentari (4) | print | # |

OVO JE ZA NASEG NAJBOLJEG PRIJATELJA MATEA!



| komentari (2) | print | # |

Stalno neke svađe...

partyzujohrvatskadeadeekkissach opet ja pisem postove na nasem blogachu...cerekthumbup Danas se moj 3. naj frend Branimir naljutio na mene... naravno bez razloga!burninmad mrzim takve ljude... ak se ljutis na mene reci mi to! pa jel nisam u pravu?! ok...
KISSACH SVIMA OD NINEcerekcoolkissrolleyesyesnutgreedysmokin



| komentari (0) | print | # |

Chao ljudi!!

chao ljudi!nut pa sta ima?! prvo da se zahvalim svima koji nam ostavljaju komentare! hvalasmijeh.
Joj ne, sutra nas pita hrvatski i povijest...burninmadheadbangmadpuknucu!!! moram sve nastrebat...dead Pozdrav Mateu i Davoru...thumbup Oni su stvarno cool i moji naj frendovismokinparty!! Pozdrav _ _ _ _cerek!
kissach!cerekwavemah
NINA



| komentari (0) | print | # |

Welcome Signs Words

Welcome Signs Words



| komentari (0) | print | # |

DA SE PREDSTAVIMO

NINA- Chao!wave: Zovem se Nikolina al me zovu nina. Imam 12 godina. Treniram odbojku 5 godinathumbup. Obožavam životinje, imam mačku...zujocerek E da... zaljubljena sam!cerek ovo je nešto o meni... Kissach, ostavite nam komentare!thumbupwavesmokinpartyzujocereknut

KIKI-ej...!naughtymoje ime je Kristina od malena me zovu kiki.imam 13.a ninom 4,5 godine treniram odbojku!ludtakođer imam mačku već 8 g. nisam trenutačno zaljubljena...eto to je to o meni pozzzzz!thumbupcerek





| komentari (19) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.