body CASPeRov blog body

Kaj nie fora pjesma? (Say It Right)

When it slips from your hand
When there's no time for joking
There's a hole in the plan

Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
Do you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me


I can't say that I'm not lost and at fault
I can't say that I don't love the light and the dark
I can't say that I don't know that I am alive
And all of what I feel I could show
You tonite you tonite

From my hands I could give you
Something that I made
From my mouth I could sing you another brick that I laid
From my body I could show you a place God knows
You should know the space is holy
Do you really want to go?

Nelly Furtado, "Say It Right"

28.02.2007. | 12:09 | | 3 | Komentiraj |

Graz

Hi ljudi! Evo, da vam se javim, već dugo nisam… Ajme kak je super tipkat na ovoj tipkovnici!!! :D Ne, nisam nažalost kupio novu, neg pišem ovo s laptopa! Al ne svog… L Tatin kolega mu je dao svoj prek vikenda da mu stavim Office (nie on baš najsposobnii), pa eto, sad se malo iživljavam, pišem post iz kreveta, to sam oduviek htio! ^^

Jučer smo bili u Grazu sa školom, kao na neku izložbu, al od muzeja nismo vidli ni „m“, al smo zato skoro cielo vrieme (osim fakat expresnog razgledavanja bezlične gradske jezgre) proučavali unutrašnjost H&Ma (pogotovo njegovih kabina ;)), Zare i, naravno, Megića (koi ima bolje meso u sendvičima, al nema tost!). Forae bilo, nismo se baš oduševili, priee Graz bio pojam za shopping, a sad je skoro jednak Zagrebu. Niko od nas (Stella, Iva, Perkulja i Lovesick) nie našo niš wow, kaj bi odmah morao/la kupiti. Ja sam našo (zapravo mie Perkulja našla) ljubičasti T-shirt sa tankim bielim prugicama kae bio dost fora, al ga nisam kupio jer ipak nie baš naj-društvno-prihvatljivie ljubičasto na dečku (ko ni rozo). Opet me ulovila kleptomania, al nisam bio ziher jel bi ukro kai il ne bi, jer je ipak veće sranje ak te uhapse u inozemstvu neg u Zagrebu. Al kad je Stella ćapila čokoladice s kokosom (fakat su zvale da ih uzmemo, izložene na cesti, a prodavačica unutra, nema šanse da skuži), onda sam se i ja oslobodio, pa sam Stelli ukro sjailo od jagode kai sam se prie bio dvoumio. Slike bum stavil možda odmah kad prebacim ovaj tekst na svoj komp, a moža i poslije, ne znam.

Wow, upravo sam otkro novu pozu za tipkanje: Lptop na pod, ja ležim potrbuške na krevetu i tipkam. Note 2 self: kad budeš kupovo laptop, obavezno kupi neki s osvjetljenom tipkovnicom, na ovoj niš ne vidim! Ovaj laptop je dosta nov, star neš više od godine dana, al je i tad bio loš (kupljen u Getrou, na akcii za 5000kn – to vam sve govori), tak da mie sad jedva Vrd pokrenuo, iako nema doslovce ništa ostalo na sebi instalirano. Mislim da nie bio ni paljen više od 5 puta!

Moram se odvoit od ove savršene tipkovnice, al nemrem… I post je skroz narasto, a ja samo laprdam, niš nisam pametno napisao… Ajde, evo, odo sad… wave

25.02.2007. | 23:43 | | 7 | Komentiraj |

Thickle-Me-Emo


Poglejtesi ovaj filmić, zakon je... Ruganje emoima... LOL! (vidio sam ga kod Đere).

I evo biologija, test od danas. Samo jedna grupa, sliko sam i drugu, al je ta slika misteriozno nestala s moba- :( Al je skoro isti test, samo sve obrnuto, znači ak tu treba objasnit neš s hipertoničnom otopinom, u drugoj je hipotonična i tak...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

23.02.2007. | 21:05 | | 6 | Komentiraj |

O nickovima

Tnx Irisici na super inspiracii za post, baš mie falila... kiss

Novi lanac get-to-know-your-fav-blogger i nova pitanja:
1.Zašto smo odabrali nick koji imamo?
2.Zašto nam se blog zove tako kako se zove?


1. Nisam ga ja odabro, to mie nadjenuo moj tad najpriatelj (nisam ga vidio pune 3 godine, wave) Horvat, negdje u 3. razredu… osnovne! Jebote, već sam Casper 8 godina! Damn, I'm old! (wave Muc wave) Anyways, izvedenica mog prezimena (Kasapović), a do tad sam bio Casa [Kasa] (zvali su me Casa sve do 8. razreda, al sve manje i manje, a Casper sve više i više). Ovo ovakvo pisanje „CASPeR“ sam naravno izmislio ja ne znam točno kad, mislim da oko 7. razreda, a vjerojatno i prie. Imo sam fazu s „C@SPeR“, al su to s „@“ svi isfuravali, pa sam fala Bogu odusto. Sad mi se poklapa s mojim pisanjem VeLIKIH TISKANIH SLOVA di ih sve normalno pišem, osim „E“ koje pišem „e“, al u veličini svih slova, tak dae ovo „CASPeR“ zapravo „CASPeR“ al nemreš svugdje povećat „e“… Nick CASPeR mi se jako sviđa, ne bi ga mijenjao ni za koji drugi nick. I ja imam Voldemort-sindrom, odnosno normalnofobiu, a to „CASPeR“ me razlikuje od ostalih stotina tisuća Ivana na svietu.
„KasŔ“ (može i „Kaspi“, „Caspi“ ili „Caspy“, samo ne „Kaspy“ :/) mie isto jako drag. Sam sam ga smislio (iz zaebancie, strogo sam protiv sam sebi mijenjanja nicka – toe nešto što ti drugi daju). Kami i ja smo se neš zezali oko retardiranih nickova, strgala se kad sam bubno Kaspi, pa su me cure nastavile zezat, i tak, kak to već ide, navikli smo se. „Kaspi“ mie posebno drag jer me tak zovu smo cure iz razreda (kiss) i uviek mi nekak milo zvuči i kad me žicaju neš kaj nema šanse da bi inače dao, il po stopedespeti put „imaš iPod?“, kad ubace ispred toga „KaAaspiii…“, nemrem reć ne! wink

2. Adresa bloga: dobila si 1. Ma svi znate storiu sa Šštom, ne trebam opet pisat…
Sam se blog zove „Things I'll Never Say“ iz fore, tak se zove jedna Avrilina stvar, a nekad je fakat lakše neke stvari reć na blogu neg ih baš izreć- Al, ja sam i dalje za live rješavanje škakljiviih stvari…
„My Dark and Emotional Journal… Wanna Read?“ To sam pokupio od Rimfrost (cura s deviantARTa, crta GENIJALNE stripove! Odite vidit!), iz jednog njenog stripa u kojem se ruga emoima „Common Emo Pick-Up Lines“ (iliti „Najčešći emo uleti“)… Šteta kaj se ispizdi kad neki njen strip staviš na blog, odmah misli da kradeš, pa odite na link, fakat su genijalni uleti tipa:
„Is that an mp3 player in your pocket, or are you just happy to see me?“
„Do you blog here often?“
„I'm emo, you're emo! Let's be emo together!“
I ovaj moj „I've written about you in my dark, emotional journal. Wanna read?“
Cura se, između ostalog, (a ko i ostatak svieta) ruga emoima (i ima pravo – emo nema funkciu!), al to radi na fakat smiešo-istinit način. A blog sam baš tak nazvao (ovaj, sekundarni naslov) jer mie fora. Osim designa, moj blog (journal) uopće nie ni dark, ni emotional. A i nudit okolo (ili ih objavit na internetu) svoje „dark and emotional thoughts“ mi nema baš previše smisla…

Muc, Iwchy, Boris, (i Dany, ak nađeš vremena) bi mogli nastavit lanac... (Dany, mailaj mi slike s maškara!!! :( ) I ne bi bilo loše znat zakae OrangeBoy baš OrangeBoy i kae Šuleru bilo na pameti kad se proglasio Vyserisom... :/

22.02.2007. | 21:37 | | 5 | Komentiraj |

Slike s maškara u školi


Trick or Treat by ~CASPeR3 on deviantART

Pussy-Dragon by ~CASPeR3 on deviantART

The Evilest Face by ~CASPeR3 on deviantART

20.02.2007. | 20:31 | | 6 | Komentiraj |

Io canto

Laura Pausini - Io canto

Danas sam skinuo novi ćidi Laure Pausin - i baš sam iznenađen... Ugodno... :) Po meni, ovih 6-7 albuma je bilo više manje na isti kalup - koji ti se ili sviđa ili ne (MENI SE SVIĐA!), ali je Io canto fakat poseban! Svih 16 pjesamsa su prepjevi jako poznatih talijanskih pjesama (Erosove, Zuccherove, Tiziana Ferra), tako da albumom ne dominira Laurino srcedrapanje (/cerek/)... 3 su dueta, sa Tizianom Ferrom, Juanesom (neki španjolac) i Johnnyem Hallydayom. CD mi se na prvo slušanje skroz svidio (što se meni jako rijetko događa), što je uvijek dobar znak! Postoji i španjolska verzija (Yo canto), kao i kod većine Laurinih albuma...

16.02.2007. | 22:46 | | 5 | Komentiraj |

Happy (f*****) Valentine!

Za sad me uopće ne dira Valentinovo... Za sad... (Makar i dalje mislim da je sutra, al ajde) Ipak je nas više kaj smo anti-Valentinovo (čitaj:single), pa nema smisla očajavat... Namjerno nisam htio preskočit glupi SMS lanac sreće kaj sam dobio od Dany, reko, baš da vidim... Potrošio hrpu love bezveze, al, eto, ispunio sam kvotu, vratilo mi se 5 onih srčeka... sad još moram sjest i čekat sudbonosni 14.2. Zaebo sam s onom narukvicom iz Milana kaj se trebala sama raspast, strgo sam je, (teti i kumu je još uviek na ruci - figures!), pa, eto, da me ipak tolko praznovjerje ne prođe... (Možda) Jedina korist od Valentinova je to kaj su sutra sve knjige u Super Konzumu -50%, pa mam juri po kuharicu Ane Ugarković... njami (Opet ja samo na trbuh mislim! Čudno kaj mi se to ne vidi... wink)

wave Happy FUCKIN Valentine's Day, everyone! wave

12.02.2007. | 23:30 | | 12 | Komentiraj |


Valentine's Day by =xcondom on deviantART

12.02.2007. | 23:20 | | 0 | Komentiraj |

Horoskop Avatari

Na ovom radim već par tjedana (ma brzo sam bio gotov, to se odužilo jer mi se nije dalo...), i, evo ga, napokon, tutto finitio! ^^ Nadam se da vam se sviđaju! Ove boje pozadine nisu slučajno odabrane, neg su baš karakteristične boje za svaki znak. Znakove sam sam crto (vidi se).

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

10.02.2007. | 15:47 | | 7 | Komentiraj |

Useless Account

Image Hosted by ImageShack.us
Jel i vama ide na živce kad vas na skoro svakoj stranici traže da se ulogirate, a vi baš niste presretni s idejom da strancima ostavljate svoj mail da bi ga samo još više natrpavali smećem? Znam, svima nam je tako. Ali www.uselessaccount.com mi je promijenio pogled na sve to... Odite tamo i ulogirajte se. Stranica nema funkciju, osim da se ulogirate. Niš ne košta, a vi dobivate još jedan korisnički račun - možete tisuću puta dnevno promijenit password, a prijavom jednostavno vježbate upisivanje osobnih podataka! Ali to nije sve! Genijalni autor (may he live forever) vam obećaje da vam neće slat spam mail, te da neće drugima davat vaše informacije. U budućnosti ste u prilici osvojiti Premium Useless Account, potpuno besplatno, zato se odmah prijavite! :)
Image Hosted by ImageShack.us

06.02.2007. | 18:24 | | 7 | Komentiraj |

Đibo avatari

Da i ja neš suvislo napišem, poslje onog fiaska sa Đibom... Heh, jeste lude vas dvije (Tya i Đera)... wink
Cijeli sam se dan samo zezo okolo, a sutra je utorak, rasporedno najgori dan (oćeš soc, oćeš log, oćeš hrv, oćeš fiz...) Ma nema veze, samo da preživim sutra... zaliven
Da vam stavim avartare kaj sam jučer napravio, inspiriran Đibom:

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

05.02.2007. | 23:18 | | 8 | Komentiraj |

He he *evil*

Poslije bezbroj godina, sjeo sam na vlak
I parni stroj me odveo na jug
Ja se trujem cigaretama i ne mislim na glad
Jer noćas opet mislim ja na nju.

S malo sitnih novaca, što sam ponio
Da ih tako potrošim usput
Ja kupio sam novine sa golim ženama
Da barem malo ne mislim na nju.

I s kim je moja draga noćas zaspala
I s kim je sada naga kao sa mnom nekada
Dal' je nekom drugom djecu rodila
Nekom drugome, meni sličnome.

O tebi već odavno nisam čuo niti riječ
O tebi nisam čuo niti aaaaaaa
Ak' je tvoja ljubav plodom urodila već
Nek' se dijete zove kao ja
Nek' se dijete zove kao ja...

Gibonni, "Nek' se dijete zove kao ja"

04.02.2007. | 19:49 | | 10 | Komentiraj |

When I Find Someone Like This, I Can Die in Peace

I've seen your face a thousand times
Have all your stories memorized
I've kissed your lips a million ways
But I still love to have you around

I've held you too many times to count
I think I know you inside out
And we're together most days
But I still love to have you around

You're the one I want and it's not just phase
You're the one I trust, our love is the real thing

Don't go away
My love
I want you to stay
In my life
Don't go away
My lover
I'm happiest when we spend time

You're a salty water ocean wave
You knock me down, you kiss my face
I know the storms will always come
But I still love to have you around

Heaven knows what will come next
So emotional, you're so complex
A rollercoaster built to crash
But I still love to have you around

You're the one I want and it's not just phase
You're the one I trust, our love is the real thing

It's you there when I close my eyes
And you in the morning
I never thought you'd still be mine
Or I'd really need to have you around

Don't go away
My love (you're my love supply)
I want you to stay
In my life (every day, every night)
Don't go away
My love (you're my love supply)
I need you, you're my love supply

Gwen Stefani, "The Real Thing"

03.02.2007. | 19:30 | | 1 | Komentiraj |

The 21st!

JK Rowling finished writing Harry Potter and the Deathly Hallows in this room on 11th Jan 2007

Today Scholastic finally announce Deathly Hallows' release date: 21st July 2007! :D
This morining, when I turned my iTunes on, it strted downloading something automatically! I was, like, WTF? It was MuggleCast Mini. WTF, it's not even Monday! I went to MuggleNet to find out what the podcast was about... Then I nearly fell off my chair. Literally! The 21st! I was sooo happy! :D
Then, I read the poll asking us how we felt about it. I was suprised at the question, but even more on the percentage of the people who actually felt sad, thinking it was too soon. "Can't believe it it's over!", "She should take more time to make it prefect..." What the hell do you know about the book's progress?!
People are actually opening telephone help-lines for such teens who are suffering from post-Harry depression... Talk about crazy...
Yeah, speaking of book's progress, JKR wrote the following message on a marble bust at the Balmoral Hotel in Edinburgh: "JK Rowling finished writing Harry Potter and the Deathly Hallows in this room (652) on 11th Jan 2007." (picture, article)
Only 170 days to the 21st!!! 8)

02.02.2007. | 23:19 | | 3 | Komentiraj |

Crunk = Crazy + Drunk :D

Samo da se javim redaradi, između pisanja lektire i sociologije (bleh!)... Niš nema kod mene novog, surfam netom i pokušavam neš napravit za školu... Jučer smo se napili u školi za Miđin rođendan (neki više, neki manje), biilo je tak foooraaa, hi hi... Niko nie (od profesora) skužio, čak smo i tjelesni (nadobudne studentice) preživjeli... Definitivno moramo opet! :D Samo sljedeći put neš fino pit, a ne Pelinkovac (bljeeek!) i Jeger (aj dobro) s Colom... Kom je sljedećem rođendan??? :D party

01.02.2007. | 11:41 | | 6 | Komentiraj |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"