četvrtak, 28.09.2006.

"Služeći drugima, trošim se..."

Služeći drugima, trošim se...

Da, znala sam nekoć na latinskom ovu izreku.
Sada mi nije važno znati ju jer ju proživljavam iz dana u dan od kada je počela škola.
Strašno malo vremena imam za sebe, i to mi nedostaje-iako je sve ono što radim sve ove dane vrtlog mene i erupcija nutarnjega...
Što reći?
Guši me papirologija, koja je s HNOS-om izbila poput nekog pubertetskog prištića, i nikako da je se riješim. A rekoše da je neće biti...

Kreativnost je na vrhuncu, ali me nazaduje tijelo koje signalizira podočnjacima, malaksalošću, ...
Stišću me neki rokovi volontiranja, ne javljam se mom dragom najboljem prijatelju Dekiju (Nadam se da čitaš, svaki dan si mi u mislima kiss), ...

Ipak, pored svega, uživam u plodovima rada- bar ih tako doživljavam-licima djece kad radimo svašta-nešto što već radimo na satima, vesele me njihove pripreme za sate, komentari na nastavi,...veseli me djetinja vjera i vizija svijeta.
Uživam u sitnim trenutcima s mužom-pužom.Lijepo je imati ga uza se.

Ipak,sve to ide uz Njegovu pomoć. yes

Nisam bila na blogovima dragih ljudi koji se javljaju...Doći ću...
Šaljem vam blagoslov i pozdrav...
Nedostaju mi ove blogerske sfere.





| 21:02 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.