Sta me gledas?

utorak, 01.05.2007.

koji si ti konj(citaj: ja)

aj budi faca i rijesi u samo 3 tjedna 2 kremena za zippo upaljac. koji si ti konj, nikada u zivotu neces nista postici... to ti se vidi po hodu. sam tvoj hod govori to sto vec rekaoh jesam. sad recimo da si ti ja. to se nikada nece dogoditi, jer ti si ti, a ja sam ja. s druge strane, ja sam ja, a ti si ti. tako da ako ne kuzis ovo onda si stvarno glup, ili glupa. ko te ***e, jer nisi ni dostojan ili dostojna da ovo kuzis.


PS. zadaca za sljedeci puta: malo razmislite o ovome gore. nije namjenjeno uvredi drugima, niti meni, alo nisam ja kriv sto su mi to pricali glasovi u mojoj glavi, to je moja najmanja krivica, alo, alo, alo.. shizofrenije kod mene nema. samo neke druge bolesti... zaboravio sam ime, al nije ni bolest, vec samo dozivljaj tako da....
zasto uopce pricam, samo cu u pola recenice prestati pri...

sija :D
- 23:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>