Opis bloga

Blog o svemu i svačemu






online



Web Counter
Web Counter






< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Linkovi

Image and video hosting by TinyPic

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
cro-manager.com



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




MySpace



Dinamova himna


Connect i BBB- Boja mojih vena


LINKIN PARK

"Faint"

I am a little bit of loneliness a little bit of disregard
Handful of complaints but I can’t help the fact that everyone can see
these scars
I am what I want you to want what I want you to feel
But it's like no matter what I do, I can't convince you, to just believe
this is real
So I let go, watching you, turn your back like you always do
Face away and pretend that I'm not
But I'll be here 'cause you're all that I got

[Chorus]
(I can't feel the way I did before)
(Don't turn your back on me)
(I won't be ignored)
(Time won't heal this damage anymore)
(Don't turn your back on me)
(I won't be ignored)

I am a little bit insecure a little unconfident
Cause you don't understand I do what I can but sometimes I don't make
sense
I am what you never wanna say but I've never had a doubt
It's like no matter what I do I can't convince you for once just to hear
me out
So I let go watching you turn your back like you always do
Face away and pretend that I'm not
But I'll be here 'cause you're all that I've got

[Chorus]
(I can't feel the way I did before)
(Don't turn your back on me)
(I won't be ignored)
(Time won't heal this damage anymore)
(Don't turn your back on me)
(I won't be ignored)

(No)
(Hear me out now)
(You're gonna listen to me, like it or not)
(Right now)
(Hear me out now)
(You're gonna listen to me, like it or not)
(Right now)

(I can't feel the way I did before)
(Don't turn your back on me)
(I won't be ignored)

[Chorus]
(I can't feel the way I did before)
(Don't turn your back on me)
(I won't be ignored)
(Time won't heal this damage anymore)
(Don't turn your back on me)
(I won't be ignored)

I can't feel
Don't turn your back on me
I won't be ignored
Time won't heal
Don't turn your back on me
I won't be ignored

četvrtak, 12.07.2007.

Felix Magath priprema pravi dvoboj s plavima

Momčad Wolfsburga stiže u Zagreb u popodnevnim satima. Dan uoči utakmice, trener Ivanković iznio je svoja razmišljanja o prijateljskom okršaju s momčadi koja u nadolazećoj sezoni ima ambiciju zasjesti na sam vrh Bundeslige.

- Utakmicu tretiramo kao generalnu probu za Azerbajdžan i sezonu koja je pred nama. Veselim se tome, a naša momčad se u međuvremenu nadopunjuje. Bit će to sjajna provjera razine spremnosti i kvalitete koju imamo te uvid u ono što trebamo popraviti, istaknuo je trener.

Za odluku o konačnom sastavu postoje dvije dileme u zadnjim redovima. Hoće li to biti Etto ili Ćorluka koji je na treninzima potvrdio formu te Čale ili Carlos ili pak Carlos ili Schifo. Ostatak ekipe biti će sastava: Drpić, Vukojević, Pokrivač, Sammir, Šokota, Tadić i Modrić. Na golu nijemac Koch.

Rezultat je bitan bez obzira na kateogriju utakmice, ali neće djelovati na cjelokupno stanje momčadi.

- Pozitivan rezultat bio bi ohrabrenje i pridonio pobjedničkoj atmosferi, a uz to je i važan pokazatelj igre. Naše ambicije i ciljevi već su poznati. Utakmica će biti dragocjeno iskustvo za naše mlade igrače, smatra 'profesor'.

Image Hosted by ImageShack.us


Sportski direktor kluba, Zoran Mamić, proveo je nekoliko sezona u Bundesligi. Klub ocjenjuje kao ambiciozan te, s recentnim pojačanjima, jedan od najboljih u Njemačkoj.

- Imaju Costu koji je došao iz Porta, rumunjske reprezentativce te Marcelinha koji je zasigurno najveća zvijezda. Felix Magath vruhunski je trener, ali i menadžer kluba – obnaša sve funkcije. Klub je dobio snažna pojačanja, a poznato je i da veliki VW-ov koncern stoji iza njih, objasnio je.

No, i Dinamo se pojačao. Dvadesetogodišnji Brazilac iz Fluminensea, Osmar Ferreira Junior, novi je ofenzivni igrač. Kapaciteta je da u skorijoj budućnosti zadovolji što Dinamo želi. Stručni stožer će procjeniti je li ono što klubu odmah treba ili će ipak bolje odgovarati u budućnosti.

- Nismo ga vidjeli uživo nego na materijalima, praćen je duže vrijeme. No, klub ima izuzetno dobre suradnike na honorarnoj osnovi. Tu su najbolja skautska mreža u njemačkoj te Gama koji je bio izbornik brazilske juniorske preprezentacije. Obavjestili su nas o mnogim dobrim igračima koji nisu financijski rizik, istaknuo je sportski direktor.

Brazilac je u U-18 bio suigrač Sammiru koji ima samo riječi hvale za njega, a u prošloj je sezoni za mlađu dobnu kategoriju bio najbolji strijelac s četrdeset i pet golova.



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.