Lukovica na stablu
















mravi su dobri ljudi.

petak, 14.01.2005.

guzimirka govnjičkov

bla bla bla

- 18:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

man enough fo mi*viktory*?

Da.slusam jebenu toni braxton,nemojte krivo da protumacite,to je danijela kriva nisam ja,ona mi je to dala za bozic...shame ju shame ju...
Ida sto sam htila da napišem,danasnji dan je proso o,sto se skole tice,dobila sam 3,4 iz njemackog i imat cu 3,aha,huz d man,im d man,ustvari zena,al dobro!e super mi je(toll=german) pjesma rhcp,*othersaid*..nemos verovat jebote al mi je dobra!
Koju temu da zapocnem,neznam,dosta sam razmisljala o tome kako sam se razocarala u neke ljude,ustvari ne bas striktno pojedince vec tzv.grupu jednakih ljudi sa jednakim razmisljanjima i sveg tog....i zakljucim ja da to nije tako divno i krasno kako se cini,ne,nisam ja misla da je to savrseno,bez iznimaka,al sam sfatila dosta stvari,vjerojatno me mozete sad da nazovte naivkom,al boli me kar,ustvari skuzila sam da vecina njih nije ono cime se predstavlja,ustvari,ono za sto se bore izrecu damo rijecima,ne djelima,ima tu nekih pozitivnih stvari koja su ucinjena,al onako kako sam ja vidla kao -autsajder-..meni osobno to nije onako kako bi trebalo biti..borimo se za cisto,oneciscujemo,borimo se za prihvacanje svake osobe,odbacujemo ih,borimo se protiv droge,drogiramo se,borimo se za bolju "buducnost",unistavamo ju...pa onda recite,koji je smisao te nase tzv. borbe(ovo sa *borimo se* mislila sam opcenito na ljude s takvim razmisljanjima).to sve se ne odnosi na piplse s kojima se "druzim"!!Ne znam,mozda sam ja ono ortodoksni laik,neam pojma sto se dogadja u zivotu,ali to je ono sto ja vidim iz svoga ocista,nist nisam izmisljala,niti sad zelim nekog oblatit,jednostavno tako vidim,iz početka nisam sfacala neke stvari,sada su mi postale kristalno jasne..
napomena:ja sam glupa
tako da ne sfatite ozbiljno,ja sfacam..vi ne morate...
fala
napisala:cjenjenija nego ikad befor,olja

- 13:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 11.01.2005.

ne,ovo nije amerika

Ma ev niš,slušam "ovo nije amerika"..edo,frenky..bla bla..dobra je pesma!Ja došla na blog,da,ja došla na blog,de jebote ovaj jebeni komp. je sjebaono ono ,užas,opet će se pokvarit,ko da gledam...kad su mojoj materi pametnoj uvalili sjebaoni disk,a jebga,život je usran!Sad moram da učim fakin sociogy,uglavnom,socijalizacija,društvene grupe i ne grupe,jako zabavno,al nije tolko ono loše,samo što se meni sjebaono ne da da otvorim bilegu a kamol da pamtim...ma da...ev neka pjesma..."za kretene šta se pucaju u vene..ko ih jebe.."...koja pjesma?*
tip** stas ti men to snimla,joj pa to je onaj sto ima glas ko ******,e isti je glas,pa možd je on...ma nije,de bulaznjim!!Ej jas sam sad dosadna tako da moram da idem(a tolko piplsa cita ovo,da bi stvarno bila sramota da nastavim sa ovim karnama)...
e da sretna nova godina,božić,uskrs,rodjenja bilo kakva
i tak
napisala:cijenjena,naravno,kao uvijek,olja

- 16:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv