nedjelja, 01.01.2006.

Doček Nove...

Pa nije bilo loše....
Nisam ni mislio da će tako ispasti.
Prvo smo bili u gradu malo društvo pogledali. Poslije je kum
nagovorio mene, a ja frenda i otišli smo u Shamp...
Naskakali smo se totalka. Mene još sad sve boli :)
Tamo smo bili negdje do pol 4 zatim smo otišli po Marinkija
koji je u "super stanju"... Otišli smo pogledati svirku od
Martiny benda gdje moji prijatelji sviraju. Naravno Marinko je
spal za to vrijeme u autu :P
I na kraju smo otišli doma.... Negdje je 5 prošlo.... Šteta što
nismo bili do jutra, al što je tu je....
Uglavnom bilo je fan, a drugo mi ne treba!
Bila je ludnica :P

Ako me tko pronađe na ovim slikama ima pijaču od mene :P



Sretna Nova ljudi!

| 14:01 | Tell me... (66) | Ispočetka

***
Samo zabava je pravi život!
HaVe FuN!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

©2005 [http://djtomo.blog.hr] design by Zoro

Powered by:

L10 Web Stats Reporter 3.15