DJonza blog banner


Klikni za pomoć oko postavljanja!!!





























DOBRO DOŠLI!!!

03.04.2005., nedjelja

POSLJEDNJE ZBOGOM PAPA!

Pokoj vječni daruj mu gospodine! Tužan je cijeli svijet,tužno je kršćanstvo,tužna je Crkva i na kraju tužan sam ja!Otišao je Papa kojeg sam poznavao od kada znam za sebe,njegov lik i djelo,kojeg sam najiskrenije poštovao!Poštovao ga je i cijeli svijet,ne samo onaj kršćanski,nego baš svi!Od onih najboljih do onih koji su vrijeđali i samog njega svojim postupcima!Sa svima je bio dobar,pokušavao je svašta,da urazumi bolesne umove,uspijevao je!
Hvala mu najveće zbog posebne ljubavi prema našoj domovini Hrvatskoj i njegovim svetim pohodima na kojim sam bio prisutan!Imao je smisla za ljude,za šalu,za nešto najveće!Bio je to najveći čovjek na kugli zemaljskoj definitivno!Posljednje zbogom Svetom ocu,pokoj vječni daruj mu gospodine!
>>Objavljeno u 12:21 sati<<

Komentiraj DJonzin tekst Isprintaj tekst! Isključi/Uključi komentare

<< Arhiva >>

BROJ POSJETA Free Counter

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



bimost@net.hr
Možete me naći!
258-086-817
Ovdje me možete naći!
djonza

WEB ADRESE

















KVIZ-Prepoznaj zastavu?