DJonza blog banner


Klikni za pomoć oko postavljanja!!!





























DOBRO DOŠLI!!!

04.03.2005., petak

POVRATAK ODBJEGLOG DJonze

Pare nisu problem,para nema! E nećete(ili možda neće te,kao što predlažu)me se tako lako rješiti!Bio sam na godišnjem,odmorio se,super je sve prošlo!Slikao sam još slika za galeriju(pa ih pogledajte),slabo mi nešto dajete komentare i pišete po chatboxu,dajte još malo glasajte u anketi da bude bar 30 votanja...
Inače sada je počelo puno sportskih natjecanja,pa ću i ja malo više sportske terene koristit u svom slobodnom vremenu!Eto toliko od mene za javnost!Pozdrav.


>>Objavljeno u 00:14 sati<<

Komentiraj DJonzin tekst Isprintaj tekst! Isključi/Uključi komentare

<< Arhiva >>

BROJ POSJETA Free Counter

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



bimost@net.hr
Možete me naći!
258-086-817
Ovdje me možete naći!
djonza

WEB ADRESE

















KVIZ-Prepoznaj zastavu?