DJonza blog banner


Klikni za pomoć oko postavljanja!!!





























DOBRO DOŠLI!!!

30.12.2004., četvrtak

DOBRO SE PROVEDITE NA DOČEKU!!!

Želim vam svima dobar provod na dočeku nove godine,nek vam to bude luda noć s puno veselja i malo tuge!!!!Sretno!
>>Objavljeno u 20:54 sati<<

Komentiraj DJonzin tekst Isprintaj tekst! Isključi/Uključi komentare

29.12.2004., srijeda

RJEŠEN PROLEM no.1

Kako mi se čini ovih posljednjih sati rješio sam svoj problem!Čistio sam ga,namještao,branio,a što sve ne i evo uspio jer napokon ponovno mogu uživati u svom malom blogiću!!!Iako mi Windowse i dalje napadaju razni crvi,bugovi i virusi ja se branim svim silama!
>>Objavljeno u 20:54 sati<<

Komentiraj DJonzin tekst Isprintaj tekst! Isključi/Uključi komentare

PROBLEM no.1

Ovih dana me muči puno moj net!!!Prvo mi pobriše sve podatke sa bloga,sad hoću da pravim novi,puno mi teško učitava slike!Neki će reći ovo ti je ono ti je!Na svim ostalim radnjama radi vrhunski osim na www.blog.hr!!Pomoć!Unaprijed zahvalan!
>>Objavljeno u 01:04 sati<<

Komentiraj DJonzin tekst Isprintaj tekst! Isključi/Uključi komentare

Sljedeći mjesec >>

BROJ POSJETA Free Counter

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



bimost@net.hr
Možete me naći!
258-086-817
Ovdje me možete naći!
djonza

WEB ADRESE

















KVIZ-Prepoznaj zastavu?