ponedjeljak, 17.12.2007.

Mulj...

Jebote danas sam jedva ustao na posao...Digao se ono mrak....Htio sam spavat jos sigurno jdno do 11...Al ajd za jos ovaj tjedan pa godisnji.Dva tjedna ne radna...
Jos ovaj tjedan trebam obavit shopping...Koda se vidim, zadnji dan, u cetvrtak kak trcim po komercijalnom centru....Nikad da se nesto obavi tjedan dana prije pa da se ne mora trcat u zadnji tren...Al kad svi kupuju ovih dana pa najbolje otic u trgovinu radnim danom kad je manja guzva...
Moram si kupt neku igricu za PC...Sinoc sam napokon nastavio CAll Of Cthulhu....Blizim se kraju...Igrica mi zakon...Jos sam si stavio Condemned sad...Bloodlines vampiri nek malo cekaju...idu mi na zivce...treba cekat pola sata da se napricaju....popizdim..
Inace slusam dosta A perfect Circle u zadnje vrijeme...Skinuo sam i Novi SMF- Ma kome majku?
Nove Dropkicke koje vise nemog ni slusat kolko su mi dosadli,novi Agnostic Front koji mi je genijalan...
I da slusao sam u zadnje vrijeme dosta Soulfly - Prophecy i dArk ages....I Sepulturu naravno....a sta drugo kad je to najbolje...

MOSES, MOSES Where are you....FATHER OF CREATION GIMME INSPIRATION....

ajd pozdravljam...

I'a DAGON! I'a HYDRA!!!
- 08:13 - napiši nešto (6) - blog na papir... - #

<< Arhiva >>