utorak, 14.11.2006.

SOCIETY KILLS,Zivot ide dalje i neke pjesme ADRIANA CELENTANA

Nda,ko i uvijek sve ide dalje....Kad vak krenem uvijek mi na pamet padne neki uvod u SMOGOVCE...
Citam svaki dan taj Vecernji i Jutarnji i svaki put kad ih citam situacija je sve jadnija i jadnija...No eto,iz tih tragicnih dogadjaja se moze izvuci i nesto poucno....No mislim da to nije nas slucaj...
Uglavnom ja sam napisoa novu pjesmu singolarno o tom strasnom dogadjaju s kojom samrelativno zadovoljan.Ono sto mi se svidja najvise od tog naseg benda je to sto svaka pjesma ima svoje znacenje....Singolarno ih volim deset puta vise nego sveukupno cijeli taj nas Vokalno instrumentalni sastav...Opcenito gledajuci izgleda sve zbrkano i nabacano na brzinu,no gledajuci svaku pjesmu posebno ipak oznacava neki dio moga ili necijeg zivota....Ja nisam tip kojemu je potreban neki dnevnik da zabiljezim neke dogadjaje,doduse ima tu taj blog pa se i tu ponekad ispisem no najbolje mi je preko nasih pjesama....Iz jednostavnog razloga sto to ne moras nikome objasnjavati nego ih jednostavno kuzis i odmah ti na pamet padne u kakvom si raspolozenju bio dok si to pisao...Do sada svaka pjesma ima svoju pricu....Ova zadnja,Society Kills je najozbiljnija i pomalo odudara od naseg standarda no neke stvari su neizbjezne i s njima se isto treba suprostaviti...JA to sve gledam s visoka i u vecini slucajeva me boli kurac za neke stvari,al dobro to je moja osobna stvar...Ali neke tako ozbiljnije stvair sam si uvijek zabiljezio negdje u svojim tekstovima koje niko ni ne mora protumacit....men bitno da to meni nesto znaci...
Ili jos nesto....Mrzim pitanja tipa: " A zast vi decki ne svirate nesto modernije,nesto sto ljudi vole slusat,nesto od cega cete imati koristi???"
"O bokte,pa zast su ljudi glupi ko kurac!", dodje mi da im odgovorim! Sviram ono sto volim...Nisam ja Manuel da mi je glavno da postanem popularan....jebes to...najbolje gaze su one medju ekipom...
A gdje je EKIPA??? Mah u pizdi maternoj!!! Nema ni toga vise i zato mi je bolje zivjeti u toj nekoj Utopiji...Jer tesko da ce ekipa biti kao sto je nekad bila...
Kad si tak u necemu jednostavno ti idu na zivce neka rutinska pitanja tipa:" SET ON A STONE",pa kakvo vam je to dugacko ime,tesko za zapamtit!!!"....Sta vam to znaci?
Pitanja na koja mi se ni neda odgovarati....Najradije bih rekao:"Sta te briga,ionak ti nista ne znaci!!!"
Neki ljudi nikad nece skuziti da kad imas tako nesto usta mozes uloziti svoj trud da to jednostavno radis PRVENSTVENO za sebe....Bah de ti to sad objasni drugima...
Idem ja citat knjigu....
UMBERTO ECO - Ime ruze....Odlicna knjiga...trebo sam to davnih dana procitat...
- 14:13 - napiši nešto (5) - blog na papir... - #

<< Arhiva >>