petak, 27.10.2006.

I eto...

Da....veceras Anti Flag u Bologni.....Ide ekipa.....Ja neidem ni na to ni na Annalisin rodjendan....
RAzlog.....Bah sutra ujutro radim....A ionak mi se tesko dic u pet ujutro pa bolje da se suzdrzim taj jedan dan....U subotu cu festat...
Da et...radio sam ovaj tjedan....Opet Finstral...opet prozori....opet sve isto iak sam rekao nikad vise....Al ipak trebam love...Iduci tjedan cu isto ic radit......Neznam je li sam to ja navikao na takav posao ili mi se cini al je malo lakse nego prosli puta...Et 450 eura u dzepu za dva tjedna mi zakon...
Poslije toga sma planirao zapalit za Rvacku.....Ono na koji vikend...malo posjetit ekipu u ZAgrebu....
Bas mi se ide nekud...Sad sam u knjiznici sreo Waltera i Dalpiaza....Sve po starom...Ko i kad ne radim....Ajd drago mi daj Walter opet uhvatio knjige u ruke...Prosle godine je htio odustati od faksa pa mi da se i on baca ponovno na ucenje.....Znaci iduci put kad odem u Trento mogu vec racunati na malu ekipicu kao i prije jedno 2 godine....Tad je bilo ok....Sjedlo se vise po barovima neg na predavanjima al bilo je dobro...Oki doki.....
Do cujenja...
Ja sam jucer htio napisati neki post o necem vaznijem al ne pada mi sad nista na pamet....Vjerovatno zato sto nije bilo toliko vazno kolko sam mislio ispocetka.....Bah....Uglavnom za koji dan je i HAlloWEEN a men tu uvijek padnu na pamet Misfitsi......Mogao bih za tu prigodu staviti moju Misfits podlogu.....
Ajd z...wave
- 18:18 - napiši nešto (17) - blog na papir... - #

<< Arhiva >>