srijeda, 18.10.2006.

Men I Feel Like A Woman...



danas sam dobila svoju prvu jedinicu...u ovoj skolskoj godini, da ne bi bilo...
iz kemije
o da
jedino sto me tjesi je sto je jos 5 ljudi koje je pisalo test samnom dobilo tu istu ocjenu
bah...

imam pms i mrzim se...tocnije, pms, al opet...
imam prist velicine fetusa na faci i nemogu prestat jest cokoladu...
uz to imam feeling da izgledam ko debil
that's all...

danas sam pisala zadacnicu iz hr na temu, tocnije, Preradovicev citat koji ide nekako u stilu da
ljudskom srcu nikad nije dosta i tak dalje...
mozak mi ne radi u trenutku pa se nemrem sjetit kak tocno ide
uglavnom ,fascinirana sam cinjenicom da ja MOGU napisati suvisli tekst
mislim, to ce mo jos vidjet kad dobijem ocjenu, ali opet...
zasto onda pobogu ne mogu napisati nista duboko i produktivno na blogu...!?!?!
nesto sto ce vas ljude koji zalutate ovdje obogatiti novim saznanjem ili barem natjerati na razmisljanje...
makes you wonder...

i tako...sta da vam kazem?

da, btw. CESTITAM RODENDAN STEFANI (INVINOVERITAS)...
neam para na mobu...u tom je problem...

hmh...citam vrag nosi pradu
osim cinjenice da naeznam ni za jednog dizajnera koji se spominje u toj knjizi...mogu reci da je oukej...duhovita...na neki svoj nacin

htjela bi ic gledat film...
ako ima zainteresiranih, nek se jave...

btw. preporuka svima....instalirajte imvu
to je nesto kao cool verzija msn-a

dakle, odete na www.imvu.com i inaslirisite to cool cudo...
mozte mi se javit na njemu...
samo trazite Lithiumchek

e tako...sad kad sam nadrobila gluposti kao i uvijek...
mogla bi nestati na neko vrijeme


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

pusshac

- 16:19 - Komentarchek ( 17 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>