nedjelja, 10.09.2006.

toliko sam puta do sada umrla da samu sebe cesto iznenadim kada se ujutro probudim i svatim da sam jos uvijek ovdje


nista ne traje vjecno...


osvrcem se unatrag i gledam gdje sam pogrijesila...
gdje je nestala ona godina puna srece?

ili je to samo bila jos jedna od brojnih iluzija...
neocekivani poklon koji mi je dodjeljen greskom...

zelim shvatiti gdje sam pogrijesila, sto se dogada...
gubim se...

i ne zelim se vratiti starim navikama...no one me vuku natrag...

ljudi se ne mjenjaju


osjecam se tako slabo i maleno...kao zrnce prasine u vjecnosti...

neznam vise sto je istina, a sto nije...
lazem samoj sebi tako dobro da vjerujem...
i onda vise neznam sto je istina...

ne zelim ici natrag...
ne zelim

bojim se

svaka sekunda me samo sve vise i vise gusi

ponovo ne jedem...
pitam se zeli li me moja podsvjest ponovo ubiti

ne osjecam se sigurno sama sa sobom

vec zadnjih tjedan dana moj strah sve vise i vise raste

ne zelim ostati sama

andele cuvaru mili svojom snagom me zakrili
prema bozijem obecanju cuvaj mene nocu danju

...

ne mogu dalje


Image Hosted by ImageShack.us

- 18:35 - Komentarchek ( 14 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>