srijeda, 31.05.2006.

Welcome To The Jungle...


Image Hosted by ImageShack.us
slikica za ochi odmorit...=)




i rece lithiumcek: neka bude novi post.
i bi novi post
...

um...sta reci?
u subotu je P.D. slavila rodjendan na Ribnjaku.
Mi svi osli, jelte, na Ribnjak.
P.D. castila cugom...o da.

Ne...nisam imala u planu se zapit.
Uopce.
Zato jer sam taj dan rucala samo salatu. (My mother is to blame)
no ipak se dogodilo...

1 Q pack pivo...for the start...
znam da sam prvo pocela jako glasno pricati...
onda sam pocela jako glasno pricat gluposti...
onda mi je paula kasac pocela ispadati iz kadra...
onda me je moje voodoo sunce natjeralo na pjevanje hitova od bekstrica...
onda sam se smijala...
da

i onda mi se pripisalo...i tada sam skuzila da sam pijana
shit, pa ja sam pijana.- pomislila sam.
pa sam probala ustat sa klupice ali bas i nije islo.
onda je dijete cvijeca mene uzelo za ruku i oslo piskit samnom.

NEMAM AMNEZIJU MAKAR ME NEKI POKUSAVAJU UVJERIT DA IMAM I SVEG SE JAAAKOOO DOBRO SJECAM!!!

pa smo krenule prema osamljenom brdascu dok sam ja cvilila da se kamencici micu jako brzo kao u usporenom filmu...da.
pa sam cvilila da ne zelim preci preko mostica jer cu se utopit.
a moje maleno slatko dijete cvijece me i dalje drzalo za rukicu i strpljivo vodilo prema brdascu...

onda sam ja njoj uvalila svoju majcu i flower power bonza 2 ( za neke samo bonzo) i otisla iza drveta piskit...
i znam da mi se jako piskilo ali da nisam mogla piskit...
pa sam se skoncentrirala...i uspjela =)
onda sam ja njoj cuvala torbu i uskoro smo krenule natrag prema fontani.
znam da sam skoro pala na neke ljude kraj mostica? ( ili sam to sanjala, ha dijete? )

i onda sam srela filipa iz moje skole kraj pjescanika pa sam pocela cvilit kak je velik i skakat po pjescaniku...
i znam da sam se pocela vrtit u krug i tako zanjela da sam izletila iz pjescanika i skoro pala...

onda smo isli krenut prema boogaloou...
znam da sam se histericno cerekala sa sofekom, invinoveritas i tako...
onda sam vidla vedranu iz svoje skole pa sam histericno vristeci pocela trcat prema njoj i drpila joj malo pelinkovca...

onda smo fakat krenuli s ribnjaka...
pa su me senki i invinoveritas pridrzavali niz stazu...
pa sam ja pocela trcat...neznam zasto...
pa smo ja, iva-piva i jos netko grlili drvo...

pa smo ja i gigi donjele odluku da che mo tuzit prometni znak s oznakom za pjesake jer njega gihi naprosto nije mogla silovat posto lik nema slich.HA!

znam da sam mikiju cvilila budi moj medo...
da mi je cofek vezala starku...
da sam bila jako happy...

pa smo stigli u boogaloo...pa sam odmah pocela skakat...
pa sam skakala negdje od cirka 11 do 2.15h...
otrjeznih se usred koncerta...
bijase jaaaaakoooooooooo jebeeeenoooo!!!
cofek je najvise skakala samnom.

STRIC OD VOODOO JE LEGENDA!!!

pa nas je otac od voodoo pokupio oko pol 3...mene, voodoo, curslulu i cofeka

imala sam upalu misicha u vratu naredna 3 dana tak da glavu s jastuka nisam mogla dignut...

a sad se vi neki pitate...pa gdje je ramonac tu u cijeloj toj prichi?
on je bil na na maturalnom...ha.

ovo mi je bio jedan od najebenijih izlazaka ikad!!
i promuknuh..da.

mislim da nechu tako skoro u boogaloo...izblamirah se sa svojim divljanjem.

p.s.
ostali dogadaji kao da sam ivi-pivi krala pivu u boogaloou i slicno nisu toliko bitni pa ih zato izostavih, a ne zato sto ih se ne sjecam!

- 19:03 - Komentarchek ( 14 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

<< Arhiva >>