subota, 31.12.2005.

sretno vam novo leto...



evo ljudovi, samo da vam zazelim sretnu novu 2006 godinu...
ja ju cekam u tvornici s ekipom...i da...nadam se da ce mo se super zabavit...

zelim vam da se super provedete, gdje god bili, i da vam docek ostane u lijepom sjecanju
ako ce te se icega sjecati... =)

myspace


enivej, obecajem da cu bit dobra i pazit da se ne urokam (previse)...

idem si sad pobacat stvari u torbu...

da...i ovaj...hm...jeeeeeeeej!!!


myspace



sve vas jako voli lithiumka...
citamo se iduce godine...

kissach

Image Hosted by ImageShack.us

p.s. gledajte zeleno

p.p.s. optimizam je cool

p.p.p.s I'll be back in black!!

- 19:01 - Komentarchek ( 14 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

èetvrtak, 29.12.2005.

moje ghitare...

ak zelite vidjet na sta lice moje gitare,slozite pazle...jeej



s lijeva na desno; ramona i nerea

ono malo cudo koje se vidi u doljnjem lijevom kutu je velimir...

- 18:29 - Komentarchek ( 14 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

naslov

doslo je vrijeme za novi postic...
primjetih da uopce ne pisem...a i neda mi se

imala sam savrsen materijal za novi post,al jebi ga...nemrem ga objavit
daklem,sestra mi je dobila digitalac za bozich...
pa sam malo poslikala uokolo, no slikice su prevelike da ih objavim na blogachu
zna li netko kak da ih smanjim,slobodno nek mi objasni

da...do prije sat vremena nisam znala di cu slavit novu...
i onda mi ja stara rekla da pogledam kakav je program u tvornici...
novi val, upad 50 kn
naravno da idemo
jeeeej!!!! tak sam happy...

neznam kak je kod vas, al moj kvart je zatrpan u snijeg...doslovce
dode mi da se odem van valjat po snijegu,al nemrem...
imam jebenu upalu mjehura il tak nekaj...fuck

i da, znate kak se uglavnom cure uzrujavaju i trose hrpu para na obleku za novo leto???
neznate...???
neZnam ni ja....

enivej,da...fakat neznam kaj da pishem...
cijele dane provodim u pidami...
spavam do podneva...
vucaram se po stanu...
navecer idem van...
zaspem oko cirka 3 i onda opet sve u krug...

promjenila sam dizajn blogacha...
tak da imam neki zimski ugodaj...
jel zna netko radit dizajn????
jer ja ocajnicki zelim nesto hippie, zeleno sa ziraficama...da.

pa evo...saljem vam pussach i nadam se da uzivate na praznicima...

pozdraf od lascota (voodoo zna o cem se radi) =)
lol



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je moj pasak...sad zamislite kak je to izvest njega u setnju...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je moj flaffy machak...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neki dan me pralo crtanje macaka..pa evo,jedan od chrteza

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

poklon od cursule za bozich

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tomijev autogram

- 17:26 - Komentarchek ( 4 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

subota, 24.12.2005.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

shretan vam svima bozich...
zelim da ga provedete sto lijepse uz ljude do kojih vam je stalo...
jebes poklone, nije sve u materijalnom...
poshto ramonca necu sutra vidjet =( ,
zelim mu reci da mi vec sad jakho fali i da ga jakho volim....

Image Hosted by ImageShack.us

enivej, nadam se da se uskoro vidimo, cujemo, i kafenisemo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

za kraj, evo vam veliki mijau od vase lithiumke

pussach

- 22:40 - Komentarchek ( 27 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

nedjelja, 18.12.2005.

mjesanu salatu molim...

ramonac me zamolil da napisem nekaj bezveze...
pa evo ga...nesto bezveze samo za ramonca =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

neznam ljudi dragi, nemam inspiracije...
rjesila sam se skole...jos samo u srijedu odgovaram zemljopis za 5 end dec z det...
da...posto sam shvorc danas sam radila poklone za invinoveritas,dijete cvijeca i perlu...
bila sam puna acetona i sljokica...ozbiljno...nasla sam ih cak u svome grudnjaku...sljokice mislim =)
trebala sam i ove godine pocet kupovat poklone u 10 mjesecu...da.
enivej,kupit cu vam svima slance za bozic...sam mi recite ocete jedan dugacki ili cetiri mala? lol...

i da...ja se zelim napit negdje na toplom...i onda ispovracat dushu i lec u krevet...

slagala sam si danas sobu...nisam nasla nista novo...da.

alabama song je pedofilska pjesma,al ja ju volim...

kome je josh liv tyler jebozovna,osim meni????
jer stvarno je...mijau

mama mi je rekla da prek praznika moram svaki dan kufat ruchak...
muahaahaahahahahahahahahaha...hahh...ha...h...stuc!

pozvani ste na ruchaki kod mene...svi vi dobri ljudi loshih navika...dugih i cupavih kosa te perverZnih misli...da =)
KISSACH SVIMA

Image Hosted by ImageShack.us
osnovat ce mo produznicu djece s atleckog...da.
sirite i vi kulturu atlechkog igralista koje je pruzilo dom brojnim izgubljenim dusama...dalo nam nadu u novo sutra...
igralistha koje nam je postalo i soba i kupona i birc...
igralishta na kojem su se ljudi upoznavali,spajali i razdvajali...
igralishta na kome smo se smijali i pishali od smjeha...i plakali...i grlili se...i ljubili...i razmjenjivali bacile...
mjesta na kojemu je nastao najbolji bend na svijetu koji ima probe svake pol godine i najvise grupija...
mjesta na koje su ljudi dolazili i odlazili...ali mi uvijek ostajemo tamo...
makar nas komarci pikali, srali nam kvartovski bbb-ovci ili padala kisha...
i zato posjetite to sveto mjesto i dozivite prijateljstvo,ljubav,srecu i mamurluk od tjedan dana...
jer uvjek nam ostaju uspomene...uspomene na atlkecko..
zivi bili i dozivjeli izlazak na atlecko..

pozdrav djeci s atleckog,klasicharima s atleckog i svim ljudima dobre volje i alkoholnih misli

kissach

- 22:41 - Komentarchek ( 23 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

èetvrtak, 15.12.2005.

still looking for some hot stuff...

sta se desi kad ides na koncert od severine i crvene jabuke...?

1. umires od smjeha
2. od sramote pokusavas nestat
3. opet umires od smjeha
4. pljesces od srece kad se seve pokupi sa stagea
5. obradujes njene pjesme u nesto tipa:
aaaaanteeee,dodaj kalasnjikov mi sad tiiii...
6. ponovo umires od srama
7 .ignoriras svoju sestricnu i tetu
8. pusis cigaretu za cigaretom
9. SVE VEC NAVEDEDENO!

sad se sigurno pitate :
Pa zasto si pobogu isla, milo dijete??? zar tako mrzis zivot???
moj odgovor je : vjerovatno...

ne,salim se...isla sam zbog crvene jabuke...
jer ustvari, oni i siddharta odvukli su me u osnovnjaku u alternativne vode...
daklem,
ramonac vam je vec opisao na svome blogachu
parkiranje moje majke tako da cu taj odista zanimljiv detalj preskocit i prec na zaplet...
nasli smo se sa mojom sestricnom i tetom i zajedno se uputili prema domu sportova...

ramonac i ja isli smo zbog crvene jabuke...
moja sestricna je isla zbog severine...moja majka i teta isle su zbog oboje...
zar to nije zalosno, da bivsi hippie (pricam o svojoj majki) spadne na to da slusa severinu???
enivej...

sve je uletila na stage obucena ko zenska verzija hitlera, ono, mars na pod i 100 sklekova!!!!
ODMAH!!! picka ti materina,sta si spor!!!! brze stoko!!!!

onda je pak postala trbusna plesacica tipa : harem, sultan, njisi bokove...

onda je postala dalmatinka, ajmo, rucniku u kosu i peri buraz...

nakon toga,slijedila je transformacija u klinku iz diskaca...

...pa opet malo trbusna plesacica...

...pa djevojka iz sela koja ne treba dukat zuti...

...pa onda feministicka kuja koja vristi:
cure moje, sve im uzmite!!! i zlato,i aute, i kucu i kartice...

i nakon toga nam je zakantala : i kad me varas, s tobom lipo mi je...

ah,svestrana zena, nema sta... =)

ramonac i ja odvojili smo se od "tri babe" pravivsi se da ih ne poznamo...
a one su se rasplesale u p.m.
sestricna je doslovce skakala po meni i vristala: AJDE DRMNI GUZU!!!!!!!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUGOOOOOOOOOOOOOODNOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

onda je dosla na red crvena jabuka...i to je bilo ok...da...je.

dosla sam kuci oko kojih 12.15h i onda ponavljala fiziku do kojih pol 2...
al isplatilo se...jer danas me pito i dobila sam dve PETICEEE!!!!!!!

ocekujem cestitke...
ovo mi je najveci uspjeh nakon onog kad sam skuzila kako se vezu patike!!!


luda sam vec od skole, puknuta, drmnuta, znam sve,
pitaj me kaj oces, usred neobavezne konverzacije
pocinjem pricat o petru hektorovicu i plinskoj jednadzbi,aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
sanjam parabole i fugu...budim se uz misli o jezincima i prije spavanja razmisljam o kompresiji...
DAKLE,......

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sad sam bolje...
e da, jedna pohvala za seve...
makar ju osobno ne volim,zena fakat zna odrzat nastup...klanjam joj se...
treba znat popljuvat decke do boli i natjerat ih da vriste zajedno sa curicama kad njoj padne na pamet...
svaka ti dala...ili ne =)

da, vraila sam se svojoj staroj ljubavi...oni koji me citaju od pocetka znaju o kome je rijec...
istina, malo je u light izdanju, al ko ga jebe...BITNO DA JE LUCKY STRIKE!!!

ljubim vas sve u celavo tjeme!!

I'M BACK IN GREEN!!!!!!!!!!!!
jea!!!!!!!!!!!!


- 17:08 - Komentarchek ( 29 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

nedjelja, 11.12.2005.

Kad vidim Bec...smrzavanje u gradu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ah...od kuda???

1-2-3-4!!!

dobro,bolilo me grlo u ponedjeljak...
stara me otfurala kod doktorice,a ova mi uvalila konjske klavocine...i deri buraz.
isla sam u skolu sam na testove...mmmm,da.sranje!
bila sam sa starom u shoppingu u srijedu,ak se ne varam.kupila mi je lijepe,tamne,duuuugaaaacke,uskolike trapke i majcu na prugice...njiiiiiiii!!
nagovorila sam ju da si kupi samterice...istina i bog,ful su niskog struka i uske al joj jebacki stoje!
zgleda ko da mi je starija sestra...pa sad ti idi van s takvom majkom =)

bila sam na azri u cetvrtak sa voodoogirl,sdad,starom,ramoncem,njegovim burazom i njihovim starim....
ahh...bilo je totalno nice...bas...sretoh puno ljudi...
koncert nije ni poceo,a voodoo je vec bljuvala =)
sunce moje celavo...
no dobro,nakon toga je ponovo divljala tak da je sve bilo oukej...
lik koji je prvi pjevao je jebozovno zgodan...nisam mu upecala ime jer sam bila u cw-u s voodo...
enivej,mljac...moze mi bit stari,al kog briga...palim se na pedofile =)
uglavnom,moja majka se upoznala sa starim od ramonca...mislim,jos malo pa 7 mjeseci da smo zajedno,a oni su se tek upoznali...ha
da...ok su si...to je ok,jelda???
reko joj je da zgleda ko Janis Joplin,sam da nema glas ko ona...
moja stara JANIS JOPLIN???????????
daj,nastrano...
dosla sam doma oko cirka 2...legla u krevet...posto sam skoro u 4 sata popusila kutiju pljuga,nemoram ni napominjat kako mi je zlo bilo...
nisam uopce sopavvala...zujala sam uokolo i molila Boga da se ispovracam i da se ne ispovracam
oko 5.15 me tea pokupila na autobusnoj...dosla sam na glavni kod poste...
sjela u bus...provjerila u putovnicu...
kada vidim Bec...
zaspala sam...probudili su me na prvoj granici da odem po zig u putovnicu...
ponovo sam zaspala...probudili su me na drugoj granici da odem po zig u putovnicu...
ponovo sam zaspala...probudili su me jer smo dosli u bec...
PA JEBEM TI!!!!!!!!!!!!!!
o podocnjacima do koljena necu ni pricat...
bili smo na izlozbi impresionista...nije mi se svidjela...bas je bila...PLJUGA!!!
pisalo mi se u muzeju pa sam isla na wc...a kolona za zenski wc ono,ko da djele besplatne fendi torbice...
i odem ja sa frendicom u muski...udem ja u zahod,
popisam se,izadem van i vidim lika kak svorlja u pisoar...pogleda on mene i naceri mi se
scena gnjusna,a pitam se kak bi bilo da sam jos i imala kaj za vidjet =)
poslje smo jos malo tumarali po becu sa vodickom koja je bila pre fenci-smenci ustogoljena...
onda su nas pustili u shopping...reci cu samo da sam sebi kupila par sitnica,i najbitnije:
MAJCU NA PRUGICE NA KOJOJ PISE MEET THE RAMONES
nakupovah poklona ljudima mome srcu milima...
poslje smo jos zujali ukolo...dosla sam doma oko ponoci...

danas sam krmila i to fajn...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ramonac je dosel kod mene,rucali smo,zujali uokolo i isli van...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vani je bilo HLADNOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
najezile su mi se dlacice u nosu,kolko sam se smrzla!!!!!!!!!!!!!
brrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!
aAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
jebal te vrag,da me neko zveknul,raspala bi se u komadice...

aj lajk tu muv it muv it....kako ja volim madagaskar...a posebno melmana...zirafe su zakon... =)

njiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....

idem krmit...imam za ucit suta tak da sad vec mogu pocet...

kaj znaci kad sanjas da su ti opala 4 zuba?????

- 00:04 - Komentarchek ( 28 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #

nedjelja, 04.12.2005.

girls just wanna have fun...

ne pisah dugo...pa idem to nadoknadit....
UPOZORENJE: sljedi DUUUUGIIII POST =)

petak...ah,kraj radnog tjedna...divota...
prvotni plan mi je bio da odem pred Ramonca u skolu i da odemo do njega doma...
NO,uvijek postoji neki NO,meni je teica taj dan vratila cd od systema u skoli i ja se totalno nabrijala...i ja moram ic na system...
dojdoh kuci,obavjestih staru da idem na system i zgrabim telefoncek u ruke i zderuci palacinke zivkam ekipu i dogovaram izlazak...
i zove mene invinoveritas,danas je savki rodendan,mars u alkatraz...i ko sa ja da kazem ne???
dovukoh se sa cofekom,cursulom i voodoo girl na trg gdje se nadosmo sa punoooo ljudi...
i trebali smo otic u zvuk...
al meni i cursuli se nije islo pa smo se nas dve pobrale u alkatraz...
u alkatrazu bijahu savka,maks,invinoveritas,ana i to biti to...mi spojismo dva spola i grlismo se...
maks meni napokon sazna ime jer svaki put kad smo se upoznali on je bio uslagiran...
onda pristize dijete cvijeca...pa se svi ponovo grlimo i potpisujemo u savkinu cestitku...
...ja radim srceko od folije za invinoveritas...
pa onda za cursulu...
pristize Ramonac...pa spajamo dva stola...pa se opet svi grlimo...
pa dolazi Senki...pa se opet svi grlimo...
...dolaze Cofek i voodoogirl pa se opet svi grlimo i krademo stolce...
...pa stize i Zvona pa se opet svi grlimo...invinoveritas skakuce od stolice do stolice i djeli pusse...
...dolazi konobar koji joj kaze da nemre ljudima sjedit u krilu...
...dolaze Sdad i Anoron pa svi vristimo,grlimo se i ljubimo...
i negdje oko 9 odlazimo cursula,senki,ramonac i ja...pozdravljanje traje do kojih pol 10,al nije bed =)
senki i ja se smrzavamo na stanici dok su cursula i ramonac otisli po senFice u bonitu...
hvatamo tramvaj,pa s njim do glavnog kolodvora pa onda na bus do chvare...u busu upoznajemo cure koje isto idu u chvaru...
na putu do chvare prolazimo po mochvari doslovno...nasip se pretvorio u zivo blato koje ti guta tenisice...
kupujemo karte i upadamo nutra...sjedosmo na pod kod zvucnika...ja pushim cursulin bijeli walter jer nemam svojih pljugi,a ni para...
kradem od senkija pivu...
uglavnom,slusaona nije bila nish posebno...mogu cak rec i da bi bilo laganini dosadno da cursula
nije stalno molila da ju ubijemo...
srela sam neke ljude iz moje skole zgazene...no dobro...
neki lik se zbljuvo kraj mene i cursule,pa sam ga ja pitala jel ok...
ramonac je oko jedan scimao svog starog da krene po nas...
cekali smo ga do 2 ispod mosta dok su kraj nas tutnjili wanna be face u tatinim autima trudivsi
se da nas pogaze...
...iz veslackog kluba je dopirala srot glazba,pa smo plesali po asvaltu i pjevali djecije pjesmice scimajuci se svaki put kad bi vidjeli nekog...skins paranoja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dodoh doma oko 2,legoh u krevet smrdeci po duhanu da me glava bolila...
i digoh se oko 1 popodne

subota...Ramonac je dosel kod mene na rucak...bilo je sve super...posvadali smo se...
prvi put u zivotu...zbog gluposti...
pokupila sam spajca (mog dukca) i otisla ga prosetat ostavivsi ramonca gore s mojim starcima...
svih 20 min dok sam bila vani imala sam oduran feeling ko da mi netko martom gnjeci srce...
...pocela sam si mozgat sta ak je otisel doma???
i onda sam brlo dosla gore i nasla ga kak utuceno sjedi na mome krevetu...
kolko on moze izgledati tuzno kad je depresivan...istjerala sam si sestru iz sobe i sjela kraj njega...
i onda smo pricali...i ja sam plakala...jer mi je tako bilo zao...a obecala sam mu da me nikada nece vidjeti kako placem...
Image Hosted by ImageShack.us
i onda smo se duuugo grlili...i onda sam ja opet plakala...i onda je sve bilo ok makar me jos uvijek stegne kad se sjetim kako je utuceno izgledao...
sorry jos jednom...jaaakooo te volim...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i onda smo misli ostat doma jer je vani bilo hladno...al smo ipak oko 8 se uputili prema ribnjaku jer je shinisa slavio rodendan...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...srela sam kajsu...i abandoned...i megi i filipa iz moje skole...i levisa...
i onda je moja sekica (voodoogirl) dotrcala do mene sa flasom alkohola i zgnjecila me svojim zagrljajem...
i svi su bili manje vise urokani...da...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ramonca je bolio grlo pa je otisao doma...
cofek je bljuvala...
senki,voodooogirl,no heaven,cofek,zrinka i ja krenuli smo prema alkatrazu...pa smo stali kod harmice...pa smo sreli cursulu koja nas je vristeci izgrlila...
pa smo duro i ja isli cofeka pratit na tramvaj...pa je cofek,ako se ne varam ponovo bljuvala,...
duro ima jako lijepu novu zurku...i izgleda jako klosarski...nice =)
pa smo se duro i ja vratile kod harmice...pa je ista postava,ali bez cofeka krenula prema alkatrazu
pa smo u alkatrazu se zgurali za jedan stol...pa smo senki i ja narucili colu...
pa sam ja skoro zapalila pljugu naopaceke...
pa smo svi vristali od smjeha...
pa je moja sekica gurala prste u casu i vristala moji bacili...
pa smo opet vristali od smjeha...
pa je moja sekica skoro silovala senkija...vristanje od smjeha...pa nas konobar moli da se smirimo...vristanje od smjeha...
pa zrinka odlazi...pa moja sekica se upucava konabaru...vristimo od smjeha...
pa narucuje jack daniel's...pa vristimo od smjeha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pa ja pljujem u casu s colom...pa vristimo od smjeha...
pa moja skeica plese na naughty girl i yeah...pa vristimo od smjeha...
pa ja pricam gluposti...pa vristimo od smjeha...
...onda se svi pogledamo...pa vristimo od smjeha..
oko 10 i 15 vristeci od smjeha napustili smo alkatraz i krenuli prema stanici...tramvaja nije dugo bilo...pokisle smo...ulovile 6-icu
pa nam se jako pisalo pa smo vristale od smjeha...no heaven,voodoogirl i ja...

cofek mi se danas javila...ziva je...zaklela se da vise nikad nece pit...do sljedeceg izlaska =)
cula sam se sa ramoncem...jos ga grlo boli...bubac mali...
pa sad ucim...svasta po malo...da...ovaj tjedan izgleda mi ovako:
pisem cijelo polugodiste povijesti i hrvatskog,odgovaram cijelo polugodiste psihologije i fizike i skoro cijelu bilogiju...
i moram sutra na tjelesni...vjezbat...da dobim prvu ocjenu =)
a u cetvrtak je fantom slobode u tvornici...ja idem...i onda se u petak dizem u 5 ujutro jer idem u bec...jea buraz....
dva sata sna i onda cijeli dan u becu...to te ja pitam...zombie...
Image Hosted by ImageShack.us

- 17:34 - Komentarchek ( 32 komentara) - ovaj, printaj...ako ti je gust... - #