tagjedantagdvatagtri

Dizajn je jedan od onih malo prefinjenijih. ovo mu je boksić (bez naslova). Iznad gore imate mjesto da ubacite tri tag-linka. Hover preko naslova da vidite datum.


Da sam ja netko
13. rujan 2012.
Da sam ja netko
pozvao bih sve djecake
dao bih im igracke
i pustio ih da se cijeli dan
igraju i jure

Radili bi divne stvari
prekratki bi bili dani
voljeli bi svoje skole djaci
da sam ja netko


Svim majkama bih izbrisao bore
ucinio da ocevi ih vole
davnu ljubav da im vrate
i da mirno zive svoje sate
da sam ja netko

Ne bi, ne bi, ljudi zivot proklinjali
sve bi ruze zeni poklanjali
kako bi se zivjelo i kako bi se voljelo
i kako bi dobro bilo
kako bi se zivjelo i kako bi se voljelo
i kako bi dobro bilo
da sam ja netko

Indexi


objavljeno u 15:53 • komentari



Sa druge strane jastuka
13. rujan 2012.
Ljubim te i pokrivam
Krilima plavog goluba
Sanjivu te ostavljam
U hodnicima secanja
Sa druge srane...
Sa druge strane jastuka
Jos zelim da ti poklonim
Listove divljeg kestena
Jos jednom da te zastitim
Dok te magla zaklanja
Sa druge strane jastuka
Saljem ti tajne poruke
Dahom nocnih vetrova
Ali ne znam da li prolaze
Pored rajskih vrtova.
Sa druge strane jastuka
Sa druge srane jastuka
Ljubim te i pokrivam
Krilima plavog goluba
Sanjivu te ostavljam
U hodnicima secanja
Sa druge srane...
Sa druge strane jastuka

Bajaga i Instruktori


objavljeno u 15:51 • komentari



layout is made by lennon with palettes