Nothing's complicated. It's just me...

subota, 30.12.2006.

...

Nemam vise jednog jebenog zivca.
Drop dead.
headbang

30.12.2006. u 15:23 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 28.12.2006.

Prva godisnjica.

Bila je jucer...
Jao...
Koja sreca...cerek

Dosla sam do decka...a kad sam vidjela ono sto me mucilo par dana...umrla sam od smijeha...rofl
Super je...thumbup
I dobila sam ona dva albuma koja sam trazila...eek
Nisam spavala cijelu noc, samo to slusam...zujo
Ali najljepsi poklon je bio onaj koji me rasplakao...
Tada...kad sam ga procitala doma...
Savrseno nesto...yes

A o onom poslije da ne pricam...bole me svi vrazji misici...
Slaaatkaaa bol...mmm... naughty
A i vrijedilo je obuci ono sto sam obukla...hehe...
Mogu to ponoviti uskoro...wink

Ma sve u svemu, savrsen dan...vecer...

Ali vec danas se deru na mene. Lol...
Ih...
Koga briga, jucer je bilo predivno...kiss

I da, napravio si jednu malu greskicu na cd-u...pise 27. 12. 2007.
Drzim te za rijec.wink

28.12.2006. u 12:50 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 27.12.2006.

Smash.

Left behind, centuries ago, wandering throgh forests
Chasing old invisible ghosts
I ask myself again, was it worth of my time
When I fall into a river that is ever frost

Falling deeper and deeper I see the ancient God
Who smiles at me and pushes me further
To the darkest bottom
Where I find my biggest burden

The light calls me, crashing in the distance
I feel something smashes to my body
Revelation I have been waiting for so long
Came to me and finally destroyed me

I woke up, lying on the grass
Unaware what I have seen ages before
Waiting for sometnihg, still don't know what
But I know I can't wait for it any more

I will jump of the highest mountain
Catch my life, if there is one at all
And then fly away, falling to infinity
Waiting for your final fall

I did mine...

Now there is no past, no future in front of me
Only now runs through my heart
But one day there was and will be
One small star that didn't tare us apart

Love...

27.12.2006. u 15:41 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 25.12.2006.

Sretan Bozic!!!

Svima, onima koji ga slave i onima koji nemaju pojma sto je to.
Onima koji su sami i onima koji su uz svoje najdraze.
Onima koji su dobili nesto i onima koji nisu.
Onima kojima pada snijeg i onima koji umiru od vrucine.

SVIMA!mah

I da, pere me temperatura, bolesna sam. dead
Ali pekla sam kolace.
I pakirala poklone.
I...i...smijeh

Ne znam.smijeh

Dobila sam majicu, parfem, nekaj za tusiranje, rukavicu, Kronike iz Narnije (to sam htjela)...kaj jos...ma to je to, bas mi je bilo drago.
Pozz svima jos jednom, a najljepsi i nejveseliji Bozic zelim svom najdrazem Marku...naspavaj se, najedi, budi sretan i uzivaj.
Falis mi jako...yes

Pusa.kiss

25.12.2006. u 15:05 • 1 KomentaraPrint#

petak, 22.12.2006.

My way out.

Let me out of this madness I'm loosing my will to live
I need sombody to tell me how to be strong and to carry on
Come with us to our land, a safe place to be
Come with us, just follow your heart and you'll live
Leave all fear behind you now
We are heading for Paradise
Here's no need for sorrow, here's no place for tears
We reign the night and we do as you wish
If you're afraid of darkness, this is the place to be
We are the Shadowdancers and we reign this world
Will you help me fulfill this mission that lies ahead
Can evil be defeated and is there any chance to survive?
Come with us to our land, a safe place to be
Come with us, just follow your heart and you'll live
Leave all fear behind you now
We are heading for Paradise
Here's no need for sorrow, here's no place for tears
We reign the night and we do as you wish
If you're afraid of darkness, this is the place to be
We are the Shadowdancers and we reign this world
Come with us to our land, a safe place to be
Come with us, just follow your heart and you'll live
Leave all fear behind you now
We are heading for Paradise
Here's no need for sorrow, here's no place for tears
We reign the night and we do as you wish
If you're afraid of darkness, this is the place to be
We are the Shadowdancers and we reign this world

Take a hint baby...imam samo jedan cd Dragonforcea, a fale mi jos...dva...od tri moguca, lol.
Inhuman rampage i Sonic firestorm...
Ako se ikad zaletis na moj blog...wink
Ideja za Bozicni poklon...
Ja ne smijem skidat pjesme s neta...
A ak ne naides na ovo ili ti se ne da...
Nemoj zaboraviti staviti masnu na sebe.cerek

P. S. AAAAAAAAAAAAAAAAAAA... sad sam cula neke nove od Dragonforcea na njihovoj stranici...

Ludilo.
smijeh

22.12.2006. u 12:26 • 2 KomentaraPrint#

Washed away by tears...

Inace. Prosla sam s 5.
Ponosna sam na sebe...i moj decko je super prosao, na njega sam isto jako ponosna...kiss
A jucer je bio zadnji dan skole...
I danas idem po izvjestaj...

Ali...jucer kao da je i bio zadnji dan svega...
Opet sam plakala...ovaj put jako...jako...
Dok nisam cula ono sto me smirilo...
Ono sto zelim cuti...
Samo to i nista vise...
Ono sto se poklapa s onim sto sam ja rekla...
I tada sam se smirila...
I sad sam mirna...
Iako sam tako daleko...

E sad, konacno, po prvi put mogu sasvim sigurno reci da se ploca okrenula...
Zasto je trebalo toliko dugo?



22.12.2006. u 09:37 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 12.12.2006.

Like it was yesterday.

Hm...bas sam danas na stanici s deckom cavrljala o svemu i svacemu i podsjetih se na to kako je nasa veza pocela.
To je bilo tako prokleto slatko i simpaticno...cerek
A sto je najbolje, jos uvijek je...wink
Puno ljudi je smatralo da mi necemo dugo, no jos uvijek smo skupa...
I sve sto mogu reci je da je to definitivno najljepsi period u mojih skromnih osamnaest godina...
I ne zelim da ikad prestane...
Zelim zauvijek, svaki dan, svaki sat, svaku minutu i sekundu biti svjesna toga da sam s najboljim deckom na svijetu.
I da je samo moj.

I nema me, like, do Bozica vise, a ni nije da pisem nesto cesto...
Skola me ubija, posla preko glave.headbang
Pozz.mah
I kiss tebi.kiss

12.12.2006. u 15:07 • 1 KomentaraPrint#

subota, 02.12.2006.

Zdravlje ponekad jako boli.

U principu mi se ne da bas previse pisati, ali eto...reda radi...
Skola mi je u banani totalno, ali odlucila sam da se necu bedirati zbog toga, nego da cu se i dalje truditi najvise sto mogu.thumbup
Eto.

Jucer sam jos poslije skole lijepo otisla s deckom u McDonald's i fino smo popapali...njami
Ali nadmasila sam samu sebe. eekBilo je fascinantno koliko sam blebetala o ukrasima na boru, o tome kaj sve radimo, bla bla blaaaaa...bangtek sam poslije shvatila da ga mozda ubijam u pojam, ali nije to tako.
Takva sam vise manje cijelo vrijeme, osim kad nesto ne valja samnom, onda pricam manje.
Voli me covjek, ocito onda voli i to moje ubitacno stancanje rijeci.smijeh

A kad sam dosla doma, zaigrah belu malo, ali sam odustala, radije sam isla pojesti apsolutno sve sto je bilo u kuci.njami
Pa sam sa starim otisla kod stare na posao cijepiti se.
Ajme, pa njena med. sestra je luda. ludZena je doslovce uzela zalet i zabila mi cjepivo protiv gripe u ruku.zaliven
Malo sam se trznula, ali nije boljelo. Tada.
Sto smo vise isli prema doma, sve me vise boljelo, i eto sad drzim oblog na ruci jer oka nisam sklopila koliko me boljela, ne mogu je ni pomaknuti. no
Zena mi je ravalila misic rameni, vjerojatno me jos i piknula u zivac.burninmad

Bolje joj je da se sad ne razbolim.smijeh
Kiss decku koji je super odvukao, jel...kiss

02.12.2006. u 10:01 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.