Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

i samo baci kockica na srecu,mozda ti se posreci

one love one life

Jana ;)
[16 mi je godina jos se nisam ljubila] haha
gimnazijalka (:
rock <3


nesto te vise zanima?ask ;)










credits
secretway
trrr trrr!
subota, 02.01.2010.
*i budala bi napisala ovaj post bolje od mene,ali oprosti kaj me pere dosada!:D

jucer.razgovor izmedu mene i stare-.-''

stara:"Jana,s kim se ti druzis?vec dugo te nisam to pitala"
ja:"sa curama iz skole i pankerima"
stara:"molim?pankerima?to su oni koji imaju one cudne frizure i totalni propalitet su?"
ja:"nisu propalitet,zakon su"
stara:"isuse Jana,pa ti nisi normalna"
ja:"idem van,bok"


:D

jebi se stara-.-''
kaj te briga s kim se ja druzim:D
pff :)

i ljudi da vas pitam

kaxte proveli novu?:D


Image and video hosting by TinyPic

[trrrrrr!Luka^^ inace je visoki 212 :D]

| 12:56 | komentari (17)