četvrtak, 16.11.2006.

Biznis

Etogac reko idem ja nešta napisat tu pa da počnemo jer nisam stvarno dugo. Jebiga! Fino jučer počeo da šljakam za neku paru.... crtam u autoCAD-u (pola vasn ćene kontat šta je to al nema veze) i tako buđenje svaki dan u 8... nisam baš naviko na to al eto mora i to neko... jedini bed kod tog svega što nemam pojma kada ću da prestanem sa šljakom... iskreno se nadam da će potrajati... zato molite se bogu u meje ime jer se mei to neda. PIS

- 20:56 - Komentari (18) - Isprintaj - #

petak, 03.11.2006.

meni dosadno

radim gluposti bla bla evo me
ja

- 12:53 - Komentari (20) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.11.2006.

Eto vidiš

U glavnom tek sam napravio svoj dizajn i sa svih strana pristižu zamolbe da nekom nešta pravim..... al aj pošto sma ja čovjek široka srca probat ću za svakoga po nešta napraviti.... al sam polako.... ima vremena a i ponekad se meni neda baš ili neam inspiracije... sve u svemu bit će za svakog ponešta...

- 19:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dirtyOld Links

Dirty old blogs

Ak nekom treba...