ewo malo i o meni...
....swe wec znate....
al ewo opet ponwljam...nut
...zowem se megy....idem 8 razr...
...ja owaj fucking swjet sam dosla...
...07.03....
....ziwim u zg-u...nut.
....woltinom....narawno najboljem kwartu...:lud
...wolim...zgodne decke...misicawe...naughty
....mrzim....skolu....aaaa...burninmad....
bahate...umisljene....one koji se prewise
kurče s necim....itd....headbang
...treniram....trbusni ples....nut
...slusam....swe osim metala i punka...ludbang
....nawijam za dinamo....narawno....cerek
..frendice...iris....patka.,.tena ...mare...curke iz crwenog....cerekkiss
...frendowi....hmm....blaz...lucic...hanic...tomo...ziza...
...jera...antun...turk...decki iz woltinog....tomek...luka...ekipa s mora...i jos njih puno....kiss
...i to je to zasad....
...i ewo wam jos moj msn....
...megy666@hotmail.com...
....kizzza....

...i secer na kraju moja slika...lol...nut



ewo i moje ljubawi....al owo je stara slika...cerekkiss



ewo ga i tu....kisszubo


ewo i moje abecede....

A-alcohol....party
B-brunchy....bozicki.. super curke...kiss
C-cuga...cigani...mrzim ih...mad
D-dirty...
E-emo...ja i patkica...zujo
F-fuck off....nut
G-gitara...cerek
H-hitna...zowite mi swaku subotu...partysmokin
I-isss....iris...kiss
J-jbt....jbg....
K-kurac....mmmm....cereklud
L-lol....lud
LJ-ljubaw....u koju vise ne vjerujem...tuzan
M-majka....joj...
N-neznam...najdrazi odgowor i najcesci...nutzubo
O-ono....rolleyes
P-piki...moj sogor...patka..moja ljubaw..kiss
R-rea...kiss
S-sex...zubo
T-turk...jedan frend...kisszubo
U-ulica...najdraze mjesto....xd....
V-varanje...grr....mad
Z-zagreb...moj rodni grad...yes
Ž-žiža...
----END----






< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

...swe i swasta...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 20.06.2008.

...napokon...

....pa ey ljudofi pa kaj ima znam da wam nisam dugo pisala al nisam ja kriwa....mislim jesam....headbanglud....srusila sam si opet windowse...ah to sam ja mogu...hehe....zubo...u zadnje wrjeme se puno tog desilo....napokon gotowa skola....weeee.-.cerek....neznam kak al sam prosla s 4....heh....i tak .....sa swima sam se bila poswadala al je sad swe ok....i da opet sam s dirtyem....cerekkiss...ah a jbg kad ga wolim..bang..i tak....s patkicom se nes cudno dogada u zadnje wrjeme al ok....ma swi su sjebani....hehe....rofl...e da i tetowirala sam se....na nozi...rolleyes...i tak nezzz kaj da pisem...nut...jawim se jos kad se sjetim kaj da napishem...aj kissss.......partythumbupwavecerekblabla



| komentiraj! (21) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.