ewo malo i o meni...
....swe wec znate....
al ewo opet ponwljam...nut
...zowem se megy....idem 8 razr...
...ja owaj fucking swjet sam dosla...
...07.03....
....ziwim u zg-u...nut.
....woltinom....narawno najboljem kwartu...:lud
...wolim...zgodne decke...misicawe...naughty
....mrzim....skolu....aaaa...burninmad....
bahate...umisljene....one koji se prewise
kurče s necim....itd....headbang
...treniram....trbusni ples....nut
...slusam....swe osim metala i punka...ludbang
....nawijam za dinamo....narawno....cerek
..frendice...iris....patka.,.tena ...mare...curke iz crwenog....cerekkiss
...frendowi....hmm....blaz...lucic...hanic...tomo...ziza...
...jera...antun...turk...decki iz woltinog....tomek...luka...ekipa s mora...i jos njih puno....kiss
...i to je to zasad....
...i ewo wam jos moj msn....
...megy666@hotmail.com...
....kizzza....

...i secer na kraju moja slika...lol...nut



ewo i moje ljubawi....al owo je stara slika...cerekkiss



ewo ga i tu....kisszubo


ewo i moje abecede....

A-alcohol....party
B-brunchy....bozicki.. super curke...kiss
C-cuga...cigani...mrzim ih...mad
D-dirty...
E-emo...ja i patkica...zujo
F-fuck off....nut
G-gitara...cerek
H-hitna...zowite mi swaku subotu...partysmokin
I-isss....iris...kiss
J-jbt....jbg....
K-kurac....mmmm....cereklud
L-lol....lud
LJ-ljubaw....u koju vise ne vjerujem...tuzan
M-majka....joj...
N-neznam...najdrazi odgowor i najcesci...nutzubo
O-ono....rolleyes
P-piki...moj sogor...patka..moja ljubaw..kiss
R-rea...kiss
S-sex...zubo
T-turk...jedan frend...kisszubo
U-ulica...najdraze mjesto....xd....
V-varanje...grr....mad
Z-zagreb...moj rodni grad...yes
Ž-žiža...
----END----






< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

...swe i swasta...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 01.05.2008.

...stafetica...

ZAGRLJAJ ILI POLJUBCI: hmm..nezz stwarno...a kako kad...zubo



PEPSI ILI COLA: pepsi...fino


ČOKOLADA ILI VANILIJA: oboje....swe sto je slatko...hehe...fino



LOVER ILI FIGHTER: hm.....oboje...hehe...cerek



PRIJATELJI ILI OBITELJ: obitelj....narawno...ali i prijatelji....kiss


LJUBAV ILI PARE: ljubaww....narawno...ali i pare...lol...al ljubaw prije...zubo


.PET STVARI O MENI KOJE (NI) STE ZNALI
1.bahata...no
2.hmm...owisnica o slatkom...eek
3.da si tolko plawa....lol...zubokiss
4.smotana...bang
5.luda...ludcerek


2.ILI/ILIPustolovina/Si gurnost
...pustolowina...wolim riskirat...hehe...yes


Macke/Psi
psii....i mace...ma swe ziwotinj obozawam ih...cerek


Role/Bicikl
hmm....e owo sad fkt nezzz....bang


Pop/Rock
....rock....ma i pop....rolleyes


3.PITANJA

Što te prvo odbije na nekome?
...hm...bahatost...ponasanje kriwo...izgled ponekad...
...podcjenjiwanje...headbang

Kakve osobe želiš pokraj sebe?
...lude...lud...zabawne....hmm...ma nezz...

Tvoj idealan spoj bi izgledao:?
...hmm...negdje na moru...romanticno...uz swjece i ruze...
...uz sampanjac kupku....zuboroflkiss

--------END-------

pozzz:
brunchy...kiss
brajki...zubo
iris...lud
patkici....belj
deckima s woltinog...kisscerek
mom burazer...blazu....cerekkiss
rupi...
anamariji....
ani....
deckima iz crwenog...kiss
dirtyu...cerekcerekcerekkisskisskiss
kikiu...kiss
zubcu...kiss
ekipi iz alibia....partysmokinkiss
...i swima koji me poznaju...






| komentiraj! (2) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.