UPRAVO IZ TERETANE..... Ghhaaa... ŽmIgA & Anaaaa!!!! - STRANKINJA SA GREEN EYES............ - Blog.hr

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

... opis ovoga bloga ...

Motorhead
Alice in Chains
Tool
Evanescence
A Perfect Circle



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Cura na čijem
ste blogu
zove se Matea,
i ide u 2.b HTT u
Pločama .....Sluša
uglavnom metal,
no ni cajke joj
nisu strane, he,he .....
Trenira karate,
((bwhwaha))
i ima dosta uspjeha ....
Obožava pjevati ....
Voli svoj život i svoje
prijatelje ......
No dosta o tome ....
..... hehe ....



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

... blogovi koje posjećujem ...

................

... moj pavić ...

... danijelica moja ...

... moja ljubav ...

... buba ...

... sliniša ...

... slawko ...

................

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


... pjesme & slike ...

Ne volim pjesme ljubavne,
za moj ukus malo su dosadne....
Ni ljubav sama nije mi baš neka stvar
nužna.... U njoj,ili izgori sve,ili je pak
previše tužna...

I ne maštaj zato o meni...
Ni voljet me ne bi smio....
Jer ja neću biti tvoja,
kao što bi ti ti htio....

Nisam ja za happy end,
ja silazim sa scene prva
dok još uvijek svira bend........



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


subota, 29.09.2007.

UPRAVO IZ TERETANE..... Ghhaaa... ŽmIgA & Anaaaa!!!!

Pa čitači moji odavno se nismo čuli.... hehe!! Nisam imala vremena,a iskreno nije mi se ni dalo pisati.... Uhh... Ewo,trenutno sjedim sa svojom Anom u nje kući,u Rogotinu,i uživamo...... Misli,doslovno... Ona jede jabuku,a ja pijem sok od jabuke... Idilaaa... A negdje do ponoć smo bile u Rogotinskoj teretani... I čak smo trčale do Banje... I onda se išle znojit u teretanu.... Ajmeee,ludi K,Teica,Jure,Mate,Ana i ja... Di ćeš bolje kombination.... Koji šupaaaaaaaaaaaak!!!!!! (mislim na K-ov)... Eee ovako ljudovi moji.... Dakle,trenutno sam kod svoje prije Ane u Rogotinu,a ona je wikend "priprije" bila kod mene,pa smo išli u vrg vanka... Aahhh ewo je UZDIŠE.... A šta ćete,znala sam ja da će se ona i Vrgorac suupeer slagati... Kaže da bi se preselila... Mislim,naravno ne zbog prirodnih ljepota Vrgorca ili MOŽDA mene,ne,ne,zbog DOTIČNE OSOBE U VRGORCU..... Pozzdrav mom NEEEENIII!!!!!!!!!!! Ana te pozdravlja.... Ghhhaa.... A sutra je put za METKOVIĆ.... Yeah,go Ana,go Žiga....... METKOVIĆ je NAŠ... METKOVČANI,PAZITE SE... hehe... jedva čekam sutra,vidit ću ljude koje nisam odavno vidila i baš sam ih se zaželila... TOTALNO..... A moramo i učit malo GEOGRAFIJU,PSIHOLOGIJU.... eee imam već 7 petica... aaaaa... I jednu dvojku.... Smjcc.... Ma nema veze... Etto ljudovi moji,neam pojma šta da kažem više,OSIM JEDAN VEEEELIKI POZZ MOM JEBAČU NA KUB,PAAAVIĆU I HVALA MU NA SVEMU..... "JEBAAAČI,IDEEEMOO!!" čEKAMO VAŠE VRELE GUZE.... pODUVAŠ MI KARU pederčinooo!!! "Sad ćete da me jebete,u suprotnom,ovi momci će jebati vas! Ne seri nindža! Ne seriiii tiii!!! Đubrad!! Šta ste mu radili??!! Jebali smo ga.. I to tamo iza ćoška...." AAAAAA,POPIŠAT ĆEŠ MEE!! PROBUDILI STE MOG MALOG OPASNOG ZVERKANA,KOJI JE TOTALNO LUD.... POZZ NINI I COLL!! HAHAHAHAHAH!! Đe ti je Mala,bona??!! Ajme,uhvatila nas žuta.... Ma ne obazirite se... e ugl,di smo stali....?! ha,na pozdravima.... Eee,veeeeliki pozz i mom Peri iz Vrgorca,moja sreća... KONJUUUUU!!! I svim ostalima... btw,JURE hvala šta se bbrineš za naš ljubavni život.... Aaaaaaa.... Znaš nas.... veeeeeliki pozz od Ane & Žige!!!!!!!! Amo leć.... Ma nećemo bona... Da me opet grliš,pa da nas ovaj put uhvati TVOJA mAJKA... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! LAKU NOOOĆ!!!!!!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



komentari (20) print#

<< Arhiva >>

<< Arhiva >>

s