MRRrRRrRrRrZIM VALENTINOVO!!!!!!! - STRANKINJA SA GREEN EYES............ - Blog.hr

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

... opis ovoga bloga ...

Motorhead
Alice in Chains
Tool
Evanescence
A Perfect Circle



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Cura na čijem
ste blogu
zove se Matea,
i ide u 2.b HTT u
Pločama .....Sluša
uglavnom metal,
no ni cajke joj
nisu strane, he,he .....
Trenira karate,
((bwhwaha))
i ima dosta uspjeha ....
Obožava pjevati ....
Voli svoj život i svoje
prijatelje ......
No dosta o tome ....
..... hehe ....



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

... blogovi koje posjećujem ...

................

... moj pavić ...

... danijelica moja ...

... moja ljubav ...

... buba ...

... sliniša ...

... slawko ...

................

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


... pjesme & slike ...

Ne volim pjesme ljubavne,
za moj ukus malo su dosadne....
Ni ljubav sama nije mi baš neka stvar
nužna.... U njoj,ili izgori sve,ili je pak
previše tužna...

I ne maštaj zato o meni...
Ni voljet me ne bi smio....
Jer ja neću biti tvoja,
kao što bi ti ti htio....

Nisam ja za happy end,
ja silazim sa scene prva
dok još uvijek svira bend........



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


utorak, 13.02.2007.

MRRrRRrRrRrZIM VALENTINOVO!!!!!!!

burninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

MRRRRRRRRRRRRZIM VALENTINOVO!!!!!!!!!!!!
MRRRRRRRRRRZIM VALENTINOVO!!!!!!!!!!!!!!!!
Mislim da je očito koliko MRZIM
VALENTINOVO!!!!!!!

burninmadburninmadbangbangheadbangheadbangmad
madmadheadbangburninmadburninmad
burninmadmadheadbangheadbangbangbang

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



komentari (21) print#

<< Arhiva >>

<< Arhiva >>

s