STRANKINJA SA GREEN EYES............

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

... opis ovoga bloga ...

Motorhead
Alice in Chains
Tool
Evanescence
A Perfect Circle



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Cura na čijem
ste blogu
zove se Matea,
i ide u 2.b HTT u
Pločama .....Sluša
uglavnom metal,
no ni cajke joj
nisu strane, he,he .....
Trenira karate,
((bwhwaha))
i ima dosta uspjeha ....
Obožava pjevati ....
Voli svoj život i svoje
prijatelje ......
No dosta o tome ....
..... hehe ....



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

... blogovi koje posjećujem ...

................

... moj pavić ...

... danijelica moja ...

... moja ljubav ...

... buba ...

... sliniša ...

... slawko ...

................

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


... pjesme & slike ...

Ne volim pjesme ljubavne,
za moj ukus malo su dosadne....
Ni ljubav sama nije mi baš neka stvar
nužna.... U njoj,ili izgori sve,ili je pak
previše tužna...

I ne maštaj zato o meni...
Ni voljet me ne bi smio....
Jer ja neću biti tvoja,
kao što bi ti ti htio....

Nisam ja za happy end,
ja silazim sa scene prva
dok još uvijek svira bend........



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


srijeda, 31.01.2007.

A evoo gggaa.....Don´t want stay in love with my sorrow..... You just didn´t drink enough to say you LOVE ME......I can´t hold on to me,wonder what´s wrong with me....

Jejejje...Evo ovako...Ovaj post je posvećen RONALDU...I ljuta sam na njega jako...I još nešto...Netko mi zna lozinku i korisničko ime,i koristi se mojim linkom...Bolje recite ko,ja ću je ionako promjenit...Jer nisam ostavljala ove komentare Bruni....Evo ovako ljudovi moji...Ne znam odakle da počnem....Pa....Recimo...U petak je bia koncert u Vrgorcu,bilo je zakon,neki su me ljudi JAKO iznenadili...Svaka čast...Uglavnom...Pjevala sam i ja ATWU i Aerials....Ma sve super...Zakoon...Onda u subotu je bilo još bolje,no neću o tome...I nisam uopće pila ni ništa slično...Ljudi moji to mi se tako ne da...Nije to za mene....nutnutnutsmijehsmijehrolleyesrolleyes: E....Ma ne da mi se uoće pričat o školi...Tu je sve po starom....U biti,ja želim pisat o nekom novom,čudnijem,al PUNO boljem razdoblju u mom životu....Zaboravila sam neke stvari iz prošlosti,samo se okrenila...Zaboravila osobe koje su uzele od mene sve šta su mogle,a nisu mi ništa dale,(čitajte JEDNA OSOBA)!!! Bilo je to jedno od najdepresivnijih razdoblja u mom životu,dosadašnjem,i nadam se da se ništa slično neće dogodit....Svaka čast onome koji me uspio tako povrijedit....No daleko sam sad iza toga,ne želim se prisjećat...Sad je sve puno bolje...Treninzi su puno aktivniji,imam veće pohvale što se tiče rada,nisam više toliko pasivna...I istin je,jedva čekam lito!!!!!! Ey ljudovi,još jedna NOVA STVAR...bUŠIM PIRS NA PUPKU...aHHHHHA!! Zato sam smršavila 8 lg...Sad imam 53kg....YeEEaAaAA!!Ma nisam nikad bila opterećena tim,al eto,za pirs sam morala malo dovest "stomačić" u red...Još sad sa stalnim treninzima....Eco slušam sad Tool,uživam...U biti,evo taman A PERFECT CIRCLE...Ne znam koji mi je,u zadnje vrime sam preopsjednuta muzikom...A Maynarda sam prije prezirala,a sad mi je taj lik toooliki kralj,ne mogu zamislit TOOL bez njega...A ni APC....Tako kraljevske pokrete lik ima....Ajmeee....
"You should kill me,whwn you fuck me....
I wanna see you bleed and scream....
And I´m alone
And I´m forgotten...
I have come you....
Only you can guess what
I´m gonna do to you...." Tool & Disturbed-Killing you now....
Neki će se pitat čemu ovakva pozadina,a i i sama ROZA boja,koju ne mogu organski,al nema veze....Malo za promjenu,da se ne misli da sam okorjela neka metalka....Heeeehhehehhe.....Ajme ne znam šta da pišem....Spava mi se,a moram spržit mp3 Panterin......Ajmeeeeee....Eto ovim putem pozdravljam moju CANU,PAVIĆA,I neptijatelja RONLDA,koji mi se ne mora obratit više.....I tako....E pozz i ovu curu iz Ljubuškog.....I Franza.....Pa etoo....Ajd ljudovi,se vidjamo....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



komentari (16) print#

ponedjeljak, 29.01.2007.

Ojme,pa koja sam ja,eyyy...

Ma ne mogu virovat....Napisala sam sad post od 3 km,i glupača nisam ga spremila,nego ga odma išla objavit,i neš se dogodilo,i nije objavljen,a nije mi spremljen....A majku mu njegovu....Ajhme šta sam sve napisala....Ne mogu se sitit....A znate šta,idem se sjetit svega,napisat na papir,pa vam se javim...A za ovo kratko javljanje zaslužan je RONALDO.....Pozdrav.....Uf napisat ću post sljedeći od 4 km.....Ajd ljudovi,pozz mom razredu 1.b HTT....pOSEBAN POZZ bruni-HVALA,Cani,i evo i Tonki jedan....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



komentari (13) print#

subota, 13.01.2007.

One big shit,ili ti ga ONE TREE HILL!!!!!

Aj em so sed.....Mrzim tužan kraj....Evo ovako,ja već 3 sezone pratim TREE HILL,i to mi je stvarno jedna od naj serija,a tv rijetko gledam.....Većina ih govori da gledaju tu seriju zbog šlatkog Lucasa ili ti ga CHAD MICHAEL MURRAY,il nemam pojma šlatkih ovih i onih,a ako ćemo već o ljepoti meni je Nathan najljepši,najzgodniji,i bla,bla,i ako već neko mora umrijet nek to bude Lucas il onaj seronja Mouth,a ne Nathan....Ja seriju prvenstveno gledam zbog dobre muzike,a i luda Peyton mi je kraljica živa,a ne ona seratorica Brooke....Uglavnom sve u svemu,3.sezona je završila tako šta su Nate i Haley pošli na medeni mjesec,a ona Rachel kuja uzela auto,a onaj Cooper još gluplji od nje,krenuo za njom,i ona skrivila sudar,pukli se s Nateom i Haley,i odletili u neku rijeku,i potonili,i naravno NATE KA NEKI JUNAK,(UF TO MRRRRZIM) skočio za njima i išao ih ka spasit,pa i sam zaglavio,a ona luda Haley stala i viče i gleda,umjesto da je i sama skočila,pa pomogla....I saD SE JA MORAM MISLIT oće li mi Nate ostat živ,a po svemu sudeći,doć će onaj pederko Lucas i spasit ih sve......Ukratko.....Ma uglavnom,taj me kraj stresa,pa sam živčana,ka da sam luda,to doživljavam ka neku stvarnost.....Etoo...Za 2 dana počinje škola,jedva čekam više.....Za Novu mi je bilo zzzaakkonn....Slušam Guano Apes,uživam,i tako....Bila sam i u Metkoviću par dana....E i frizirala sam se...Heh...Skratila malo kosu,i napravila šiške,heheheh...Ma cila sam ja sad u nekom stotom filmu....Samo slušam mjuzu,i skidam naravno.... Vježbam,sastavljam repertoar i to....Ma to mi je najžešće...E da,i otkrivam neke totalno cool grupe,zakon....I ne znam šta da više pišem....Jednostavno,volim svoj život,uživam i tako.... NO SPEECH......Pozz svima,pogotovo mojoj Cani,a potom i Petru koji me i podsjetio na novi post,a i Vilki....THNXXXXX!!!! SI ja...nutnutnutnutnutzijevzijev

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



komentari (33) print#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

s