16

ponedjeljak

prosinac

2013

pomozimo mladicu da zivi

Mi smo svi ljudi ne vazno odakle smo, u sta vjerujemo, koliko novca imamo i trebali bi se potruditi pomoci jedni drugima posebno mladima, nedavno sam naisla na stranicu od jednog jadnog mladica kojem je hitno potrebna pomoc, ocito se vecina novca skupila ali eto fali malo, pa sam se nadala doprijeti do mozda par vas da pomognete ovom djetetu da zivi zivot! Kosto bi htjeli da netko pomogne vasem ili vama kad bi bili unesreceni :)
grupa na facebooku

i eto da napisem nacine kako mozete pomoc
Pomoći možete uplatama;

Amar Šabović; uplata u KM: UniCredit Bank, uplata u KM, transakcijski broj: 3389102539435949, broj računa: 40240363000,

uplata u stranim valutama, broj računa: 40240363101, IBAN: BA39338910253943594.

Pomozimo da se Amaru vrati osmijeh i njegove lijepe oči zasijaju od sreće . Pokažimo mu da nije sam ,da nas je puno s njim, pomognimo mu.

Amar ima samo jednu želju,da ozdravi . Ostvarimo mu je .

Hvala Vam .

Molim dobre ljude koji zele pomoci sad mozete to uciniti i preko pay pala minasabovic@yahoo.com

nadam se da cete se odazvat na to da spasite barem jedan zivot jer i sitno je bitno ma i sa lipom nekako mozemo pomoc a trebaju nasi mladi zivit !:)

03

utorak

prosinac

2013

Kakav otac takav sin

Danas sam imala cast da prisustvujem u razgovoru srednjoskolaca, pricali su o homosexualcima, valjda radi referenduma, svi su imali po 16,17 godina a pricali su kao obicni kocijasi. Nazivali su ih odvratnim imenima, govorili odvratne stvari kao naprimjer da ih se samo treba tuc, da oni nemaju pravo zivit i da bi ih sve trebalo poklat, i da su oni homosexualci jer zele paznje, i uzasno me je razocaralo sto tako pricaju, jer poznajem tu djecu i predamnom su tako pricali, doduse ja nisam puno starija od njih i ja sam malte ne jos uvijek djete ali tada sam se dosita mnogo starije osjecala. Sutila sam, ali su se dotakli teme kako bi djeca sa takvim roditeljima pokupila homosexualnost (kao da je to zaraza) i da samo heterosexualni roditelji su dobri roditelji. I ja sam tu rekla da sexualna orijentacija ljudi ih ne cini dobrim ili losim roditeljima, da je to ono u dusi. I djete je takvo kakvo ju roditelji odgoje, ako je djete lose roditelji su losi, nevazno od toga sto su razliciti spolova, i sto djete ima mamu i tatu, i kriminalci imaju mame i tate kojih je bilo briga za njih i koji su sve tolerirali pa su ispali takvi kakvi jesu. I ta djeca su pocela pricat kako roditelji nemaju veze sa tim kakvo djete ispadne, s cime su naravno branili svoje roditelje, jer sva ta djeca imaju netolerante roditelje koje djele isto misljenje sa njima, kojima ne smeta kad dodu doma pijani i pokusavaju im pravdati sto odu jedan sat iz skole i vrate se drugi, kojima ne smeta sto ne uce i imaju 6 negativnih ocjena, i koji se preko veza bore da produ cisto eto da im se ne ukine pravo skolovanja. Pokusali su izvaci sebe i svoje roditelje, govoreci kako je to sve radi "ulice" i njihovih prijatelja da oni najvise utjecu na njih. Ali budimo realni, djeca sve iz kuce upijaju kao spuzve, ako tebi to tvoji roditelji dozvoljavaju ako te ne kazne onda je to tebi uredu i ti to radis jer smijes dozvoljeno je, ne sile te ne tjeraju te i jednostavno te pustaju da radis sta ti je volja i tada je na tebi da izaberes sta zelis ali uglavnom je to los put, posebno jer takvi roditelji uglavnom nemaju postovanja prema nikome i jos uvijek zive u ratu i jedino svoju djecu forsiraju na religiju sve ostalo im nije vazno, i takva su im ista djeca. Da su ih kaznili, da su ih tjerali da budu bolji da su im pokazali sta valja sta ne i uveli autoritet onda djeca nebi ispala losa. Kakav otac takav sin, nitko te ne moze ni podic ni spustit kao roditelji iz kuce sve dolazi. Ali kad oni tako misle sta se ja imam prepirat sa njima, ali me ipak tako muci da moram jednostavno svoje misljenje rec. To je tuzno sto zivimo u takvom svjetu gdje vlada mrznja da bi radije ljudi umrli nego bili ono sto jesu, i da roditelji svoju djecu na to uce, pa to nije normalno. Ne moras podzavat ni volit sto netko radi ali ne mozes ih ni tlacit i ponizavat radi toga, kako to nisu u stanju naucit svoju djecu? Svatko tko je malo drugaciji je manje vrjedan, to nas drustvo uci, i zato zaostajemo. Najtuznije mi je sto se najgori takvi ljudi krscanima nazivaju to mi srce slama, jer nedavno sam vidila koliko su krscanski nastrojeni, novci su se skupljali za djete koje nije moglo sebi platit ljecenje i nije uopce puno trazeno bilo samo 4 kune i vecina "krscanske" djece je reklo kako je to bezvezno trosenje para odbili su ih dati i zadrzali ih za kladionice, kako ih nije stid molit se bogu zahtjevat od njega stvari i nazivat se pred svima krscanima sa krizem oko vrata, kad ne vole nikoga osim sebe i ne pruzaju ruke kad treba nekoga podignut, a kad oni padaju vuku svakog sa sobom dole! Stidim se,stidim, svega toga i takve djece. Ne postuju nikoga, ni roditelje svoje, ni sebe same, ni svoju religiju, sebicni su i netolerantni, i zato su roditelji krivi! I onda se ljudi pitaju sto svi sa visokom strucnom spremom bjeze iz ove drzave.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.