23

subota

studeni

2013

U ime obitelji, ili u ime mrznje

Kao i mnogi drugi odlucila sam iznjeti svoje misljenje o tom referendumu. Smatram da je to uzaludan trosak novca i da bi se sva ta strast trebala prebacit na pomoc bolesnoj djeci da se izljece, beskucnicima,napretku medicine i opcenito ljudima koja je pomoc potrebna, da se novci uloze u ljubav, a ne mrznju, ali kada vec sebi dajete za pravo da ljude gledate kao stoku i na njih stavljate zigove, recu i ja nesto o tome. Ja smatram da je brak zajednica ljudi koji se vole,postuju i cuvaju u dobru i u zlu, u zdravlju i bolesti, sve dok ih smrt ne rastavi. U tome spol ne predstavlja nikakvu vaznost. Sto se obitelji tice, smatram da je djeci potrebna ljubav,paznja i netko tko ce ih izvesti na pravi put, ako su to samo mame, ili samo tate, sta ima veze? Mnogi govore da je djeci potreban muski i zenski uzor iako vec mnogo djece odrasta sa samo majkom ili samo ocem a nemaju nikakvih problema. Muski ili zenski uzor nemora biti mamica ili tatica, moze biti brat,sestra,ujko,ujna,tetak,tetka,profesor,profesorica itd. Iako ja smatram da spol tvog uzora ne predstavlja nikakav znacaj, ali eto. Takoder sve vas brine to sto ce neko djete imat samo mame ili samo tate, ali nikoga ne brine koliko djece roditelji tuku, koliko djece zivi sa alkoholicarima, koliko roditelja zanemaruje svoju djecu, i koliko roditelja svoju djecu trpaju u domove. Po meni, pravi problem i ono sto ustvari prlja obraz obitelji, obraz braka, jeste to sto je dozvoljeno svakoj heterosexualnoj budali da stupi u tu zajednicu i osnuje obitelj. Ono sto bi se ustvari trebalo uvest u zakon je test provjere sposobnosti kao roditelji prije osnivanja obitelji, i preispitavnje potencijala necijeg braka prije stupanja u njega. Hoce li taj brak potrajati, da li se jedino osniva radi koristi, hoce li ti roditelji biti dobar uzor djeci, hoce li ih izvesti na pravi put, hoce li ih ucit da sire ljubav ili da diskriminiraju ljude i mrze sve razlicito od sebe. Najtuznije je sto vecina ljudi koji podrzavaju taj referendum (barem oni koje ja poznajem) su rastavljeni, ili ne posvecuju dovoljno paznje svojoj djeci, ili su vec u 3,4 braku, ili varaju svoje partnere, ali naravno to ne rusi svetost braka i to je sve biblijski. Kad se vec petljate u tude zivote i oduzimate im pravo za brak i obitelj, malo razmislite o svome zivotu, o zivotu svojih bliznji i malo se u to petljajte i zapitajte se koliko je to sveto i ispravno. Nekad nije susjedova kuca prljava, nego prozor iz kojeg tu kucu gledate. Svi smo mi ljudi, i svi mi grjesimo,niste vi sveti, a nisam ni ja, ali mi nismo tu da nekome odredujemo prava i da im krojimo zivot, ako cemo vec to radit, radit cemo svima a ne samo pojedincima ;). I mi smo svi ljudi, djelili ista misljenja ili ne, svi smo razliciti, ali svi zasluzujemo ista prava, i da se prema nama odnosi sa jednakim postovanjem.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.