< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

MySpace Layouts

kisssretanbeljZovem se Dina....
Treniram rukomet
Volim:istinu,poštenje,zabavu,
Mrzim:dvoličnost,laž i prevaru,a pogotovo mušku-to ne opraštam
Živim za:prijatelje,rukomet,odličnu zabavu
Jedem:Sve živo i neživo
NISAM NA DIJETI!!!!NISAM VEGETERIJANKA!
U slobodno vrijeme:nemam ga...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us - to sam ja...sretanbelj


Free Image Hosting at www.ImageShack.us -moja naj frendica Ana i jatuzanbeljkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us wave Martinica i jawave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us -Moj keky i jafinozujosretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Vedran i ja...zujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ...bangzujopjeva --Mateica i moja malenkost...


moje razredne lutkice...beljrolleyeswink :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Aleksandrakiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us -
Andrijanakiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Lilykiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Martinakiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Katja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Ančicakiss




PJESME!!!!!!MySpace Layouts

Uzalud vam trud svirači

Sto put sam se evo zakleo
pred jutro te prevario
drugoj ja sam bagrem nosio,
tebe iznevjerio.

Stoput sam se evo zakleo
pa te prevario
sad bi dukate od jada
baš u blato bacio.

A za oblak mi se mjesec skrio
sakrio mi pute
uzalud vam trud svirači
za drugog su dunje žute.

A ja evo nekad sjetim se
što moj ćaća znao reći je
sve ti duše silne slavonske
uz pjesmu prebole, al' ne oproste.

Uz pjesmu mi se evo rodimo,
uz pjesmu umiremo,
Slavonijo ko' te nije volio
ne zna šta je izgubio.

A za oblak mi se mjesec skrio... Free Image Hosting at www.ImageShack.us ALEKSANDRICA!!!

Heroji ne plaču

Što ostat će jednom od mene
Kad' usnama sudbinu dotaknem.

Samo tužne pjesme,
Neka tuđa žena
Reći će moje ime šapatom.


Heroji ne plaču
I kad gube pobjeđuju
Heroji ne mole
Zube stisnu i prebole.


Što ostane jednom od čovjeka
Kad istina na vrata pokuca.

Samo tužne pjesme
Neka tuđa žena
Reći će moje ime šapatom. TOMICA I JA!!! Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Mirakul

Miti, miti, miti
Miti, miti, miti
Miti kelo yom cwin
Tango poto iwi lobo
Tango poto iwi lobo
Kul matye iwi lobo
Lutuwa we

Divno je kad žena ima petlju
Da te uzme k sebi
Onda kad si slab

Divno je kad ćutiš snagu njenu
Koja vadi me iz moga blata van
Divno je...

Divno je kad izlaziš na svjetlo
Dok priviknu se oči
Znam da nisam sam

Divno je i ne događa se često
Taman toliko da sam o njoj ovisan
Divno je...

Je te donne ma liberte
A to ne sliči na mene


Jer sve je moje njeno
Kao zapleteno
Prokleto i sveto za mene

Something in my bones
Something under skin
Something in her words
It's miracle for me
It's a miracle


Je te donne ma liberte

She makes me a better man

Odakle joj pravo
Znati me ovako
I ući mi pod kožu zauvijek?
Odakle joj pravo?


Something in my bones
Something under skin
Something in her words
It's miracle for me
It's a miracle
She makes me a better man. PERO AND ME!!! Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moj Bijeli Labude

I bas me briga tko te nocas vozi kuci, briga me.
I ako si i sretna ko sto kazes, ma da znam da lazes,
Sve to ubija me.

Uuuuuuu, grlim hladne jastuke.
Uuuuuuu, moj bijeli labude.

I briga me sto nisi mjesec, a ni sunce, briga me.
Ali hoces moci preko blatne kaljuze cista stic'
Do moje postelje.

Uuuuuuu, grlim hladne jastuke.
Uuuuuuu


Moj bijeli labude, kad me jednom ne bude,
Sve ce vode, labude, da se razbistre.




Libar

U libar svojih dugova
Upiši mene
Jer odavno te kupujem
S onim što si htjela čut'

Od straha da ne potone
Tvoja ljubav za mene
Kao pčela u žlici čaja dok drži dah
Ja nemam razloga za strah


Dajem ti verse i note
Sve moje šarene perle na dar
Još te mogu pjesmom kupiti
Lukavo i slatkorječivo
Još uvijek mogu ti podvaliti ljubav


I sve ću ti obećati
Baš sve što hoćeš
Moju kozu, moju kost
I lice koje poželiš

Od straha da ne potone
Tvoja ljubav za mene
Kao pčela u žlici čaja dok drži dah
Ja nemam razloga za strah


Dajem ti verse i note
Sve moje šarene perle na dar
Još te mogu pjesmom kupiti
Lukavo i slatkorječivo
Još uvijek mogu ti podvaliti ljubav
Ljubav...

(dajem ti verse i note)
(sve moje šarene perle na dar)
Još te mogu pjesmom kupiti
Lukavo i slatkorječivo
Još uvijek mogu ti podvaliti ljubav

Još uvijek mogu...
Još uvijek mogu ti podvaliti ljubav
Ljubav...

Teh mahi seva hilejda
Suna heja, sun deja peji
Lejsun datuversa unmejola
Jom tisela behsuda
Lejsun datuversa unmejola hejda.





zujoMOJA MALA LJUBAV I JA sretanrolleyes Free Image Hosting at www.ImageShack.uskiss


moja TijicawinkzujopjevaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us MOJ BURAZzujo



kisswavebeljzujo ŽELJKO I TOMICA Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Katja i ja...waveFree Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Martina i Katja



Free Image Hosting at www.ImageShack.us - Mali golupčići ... Kac i Alex

subota, 01.12.2007.

beljkisszujoLjudi moji...
Znam da dugo nisam pisala, ali neće ni ovaj post biti dugačak. Samo da vam se javim i žurim dalje. Imam posla preko glave, nemam vremena ni za disati!
Večeras moja Kikica slavi roćkas, ali ne mogu ići jer imam učit glupu logiku i povijest. Zatrpana sam do grla i moram sad stisnut ova dva tjedna i onda mogu mozak na pašu. Tako da se ispričavam svojim curkama i kikici...
Što još ima novoga kod mene? Baš ništa. Malo sam depresivna u zadnje vrijeme. Ne znam zašto. Jednostavno sam loše volje i onda se živciram oko gluposti bez veze.
Ljubav... ništa. I to već dugo. Nekako sam od prekida s Vilijem zatvorila se u sebe i jednostavno mi nije ni do ljubavi ni do ićega. Mislim, možda će neki misliti da serem, ali ja se zbilja ovako bolje osjećam. Ljubav me do sada samo povrijedila, tako da mi je ovako lakše.
Naravno da mi fali te posebne pažnje od nekoga, ali jebiga.
Eto, malo sam se javila i sad idem dalje. Ostajte mi zdravi i veseli!
Pozdrav svima. puss mahmahmah



| - 17:07 - ...kiss my broken heart.... (11) | print.... | # |

<< Arhiva >>