Tko sam zapravo ja


Upravo sam čitala kolumnu jedne vrlo zanimljive djevojke i svidjelo mi se. Pa sam, evo, i ja odlučila malo švrljat po blogu jer stvarno volim pisanje. Pošto trenutno ne pišem dnevnik zbog školskih obveza a moju malu zbirku pričica sam završila (za sada), otvorila sam, po stoti put blog pa ćemo vidjeti do kada će me držati želja za ispovjedanjem na owoj stranici.

IskreNo o sebi

Dragi moji, znam da je ovaj prvi dio o sebi najdosadniji. Ali želim vam prenijeti koliko je bitno vjerovati u sebe,obitelj i prijatelje. Ja sam jedna tinejđerica koja se još uvijek traži u ovoj čudnoj sredini punoj loših stvari koje nas pomalo uništavaju. Pokušavam se družiti sa normalnim ljudima, daleko od pušenja, pića i problema. Ovo su mi zadnji mjeseci osnovne škole pa uživam sa mojim malim ˝čudovištima˝ dok još to mogu, jer znam da će mi nedostajati. Ipak smo već osam godina skupa svakog dana, u dobrim i lošim trenutcima. U razredu sam pronašla prekrasnu prijateljicu kojoj istinski vjerujem. Ona me razumije,razveseljava i tješi. Imamo poseban odnos, drugaćije smo od ostalih i živimo u svom svijetu. Ne izlazimo na mjesta gdje su ostali jer nas to ne zanima. Takvi ljudi izađu u kafić, svi si glume zakon prijatelje, ljube se, grle i povjeravaju a onda si okrenu leđa i počinju ogovaranja, svađe i ljubomora. Mi imamo svoj krug prijatelja sa kojima idemo na izlete, igrališta, parkove... Osim njih,tu je moja obitelj koja je vrlo zanimljiva. Na prvi pogled možda izgledamo nesređeni jer su mi roditelji rastavljeni, živim sa majkom, bratom,njezinim novim mužem (mojim oćuhom), polubratom i polusestrom koja je tu samo preko praznika jer studira u Americi. Tata mi mnogo znaći, on me vodi na mnoga putovanja (Ja sam avanturistica i proputovala sam skoro cijelu Europu a iduće godine krećem u pohod na Aziju. U planu je Japan.) Ćesto mene i brata vodi na izlete, večere, igramo tenis ili nogomet (ako pobjede muški interesi). Baka i djed su mi velika podrška. Najviše od svih su mi pomogli u razdoblju rastave mojih roditelja i preseljenju u drugu sredinu, kvart i stan. Majka je meni (kao i svima) najvažnija osoba. Pomaže mi u teškim trenutcima i izvlači me iz problema u koje se bezveze uvalim jer sam hirovita i naivna a to su mi ujedno i nalošije osobine uz veliku želju za pravdom zbog koje ćesto nastradam, pogotovo u školi. Ćesto sam ljuta na nju jer san u pubertetu pa me ponekad uhvate ˝žute minute˝kako ona to zove. Poslije mi bude žao, pa stvari pokušam izgladiti nježnim poljupcem i sa malo ulizivanja mojoj majčici koja mi je dala život i uvijek se svim snagama bori da mi ugodi. Uz putovanja,wolim mnogo sportova (posebno odbojku,tenis,plivanje,waterpolo,rolanje,biciklizam i surfanje), moju kreativnost pokazujem kroz pisanje,ples i crteže. Uživam u zimskim radostima ali isto tako, pošto sam dalmatinka, obožavam ljeto i sve što ide uz njega. Rijetko kad mi je dosadno jer sam se od malena znala sama zabaviti.Ako uspijem pronaći predah od svih obveza onda uzmem koju dobru knjigu i odlutam u taj posebni svijet mašte. Tamo je sve drugačije i vrlo ćesto poželim ostati tamo zauvijek ali on na žalost nestaje kada zatvorim knjigu.Tada se ponovno vraćam mojoj svakodnevnoj rutini (rano ustajanje,škola,treninzi,učenje...) koju uz sve prepreke ipak wolim jer je život samo jedan i želim ga živjeti punim plućima. A sve probleme pokušajem rješiti uz savjete dragih osoba kojima vjerujem.




Image and video hosting by TinyPic

Credits
Design: Sk8Designs
Help: Balloons

Sve što želite znati o meni, napisano je u mojim tekstovima.