< allllooo - NIJE ZLATO SVE ŠTO SJA - Blog.hr
  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

malo o meni

zovem se dina neki me zovu đina,
B.F. su mi marina,maja,tea,juka,ivana,tamica,
i jedna jako dobra legica dolazi iz laslova mala
kristina obožavam je!!
dolazim iz osijeka idem u ekonomsku i upravnu
školu sad cu 3.razred upravni referent
zauzeta sam vec dosta dugo sad ce biti 7.mj
obozavam ga ime mu je Hrvoje.
volim:druzenja,svog decka, glazbu iskrene ljude,prijatelje
pizzu,lazanje vecinom sve domace,odbojku,vecinom
sve sto vole mladi,
ne volim:lazi,decke koji su umisljeni,nepravdu,umišljenost,
bahatost, mahune,prokulice, i dr



Create a Lava Lamp


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

bigoo.ws - Text Note Generators

pjesmice


2.Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze,
a ona koja ih zaslužuje neće
te nikada rasplakati.

3.Samo zato što te netko ne voli
onako kako bi voljela, ne znači da nisi
voljena cijelim njegovim bićem

4.Pravi prijatelj je ona osoba
koja te drži za ruku i dodiruje tvoje srce

5.Najgori način da ti netko nedostaje
je da sjediš pored njega i znaš
da ga nikad nećeš imati

6.Nikad se ne prestani smijati, čak ni kad si tužna.
Netko će se možda
zaljubiti baš u tvoj osmjeh

7.Možeš biti samo osoba na ovom svijetu,
ali za nekog ti si cijeli svijet
8.Nemoj provoditi vrijeme s nekim
kome nije stalo provoditi ga s tobom

9.Možda Bog želi da upoznaš
mnogo pogrešnih ljudi prije nego što
upoznaš pravog,
na tom ćeš mu kad se to bude dogodilo biti zahvalna

10.Ne plači zato što se zavšilo.
Smij se zato što se dogodilo

11.Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti,
nastavi vjerovati samo budi opreznija

12.Postani bolja osoba i budi sigurna
da znaš tko si prije nego što sretneš
nekog novog, a nadaj se da ta osoba zna tko si

13.Ne opiri se toliko.
Najbolje stvari se događaju onda kad ih ne očekuješ

































myspace


SmileyCentral.com SmileyCentral.com




Glitterfy.com *Glitter Graphics*


1000 SAM IH GLEDALA
100 SAM IH ZELJELA
10 IH IMALA
1-OGA SAM VOLJELA!!

Sto radis-radi spretno,
-kad ljubis-ljubi sretno,
-sto je lijepo-rado gledaj,
-a kog volis-nikom se nedaj!

Pravda na ovom svijetu ne postoji! Jer da postoji ja bih te imala!!

Ljubav je kao casa vina: na vrhu slast,a na dnu gorcina...

VOLIM TE.zasto da ti krijem, da se opijem i da suze lijem...
VOLIM TE-zelim ti to reci, zasto da patim zbog te dvije rijeci??

Moje su oci izvor suza,
moj je zivot promasaj i promasen cilj,
ja sam slika mrtvog zivota ciji autor si ti...

Tjeram te iz sebe,
sa sobom se borim,
zelim da te mrzim,
a prokleto te volim!!

Ja nisam to sto place,
ja nisam to sto molim,
ja sam samo ona koja te iskreno voli!!

Znam da drugu ljubis, i to mi je jasno,
ali mozda ces se kajati i bit ce ti kasno!!

Glitterfy.com *Glitter Graphics*

četvrtak, 12.07.2007.

allllooo

evo bilo bi vrijeme da i ja nesto napisem iako nemam bas nesto inspiracije izgubile smo na kvalifikacije za igre mladih u splitu ali bas mi i nije zao jer smo se skoro poklali na terenu inače ja igram odbojku već 7 godina iako sam malo izgubila elana za to ali necu jos odustat hehewinkwink jucer sam se zakacila sa dečko da sam sama otisla kuc od bjesa nije me mogao sustic skoro sam eksplodirala madblablapuknucu namcornevolim bas pričat o svojim privatnim stvarima ali eto sam da napomenemzujo danas sam se ustala i skontala da sam sama kod kuce jedino sto sam vidjela na stolu dvije krofne koje mi je stara kupila inace obozavam ihroflnut danas ne znam sta cu radit tako da prepostavljam lezat u krevetu gledat CMC ili mozda zapajkit veliki pozdravwave i vejika pusakiss
SmileyCentral.com


Create your custom cookie at bigoo.ws

- 11:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.