utorak, 20.06.2006.

Sta ima kod vas ljudi.Danas je igrala Njemačka pobijedila je 3:0


Toxic
By Britney Spears
BestVideoCodes.com

- 18:23 - komentari (43) - print - -

ponedjeljak, 19.06.2006.

Prvenstvo

Sta ima kod vas.Meni je dosadno.Daj pricajte mi nesto.DOSADNO MI JE
njamihrvatska


EVO VAN SLIKE OD BRITNEY:thumbupthumbupthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

OD TORRESA:cerekcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

- 23:18 - komentari (1) - print - Prvenstvo -

nedjelja, 18.06.2006.

hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskaDANAS IGRA HRVATSKA PROTIV JAPANA.Uf sta ce to bit.Sritno in.
Sta ima svama.Svi ste u navijackim dresovima.Morate vidit kako je to ode u Njemackoj.Ludnica.Na auta pa cak i na kuce stavljali su zastave.To morate vidit.
Bok cujemo se posli.
hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskawavewavehrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskawavekiss

- 13:54 - komentari (2) - print - -

subota, 17.06.2006.

cerekmouthwashrolleyeswavesmokinEj ljudi!Di ste sta ima svama.Neki debil mi je na stari blog stavia virus.I izbrisa ga.Sda vam je nova adresa
dina10.blog.hr.Ja sad u Njemackoj.Di ste vi sta raditehrvatska

- 16:38 - komentari (8) - print - -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.