Mailaj me NA KLIK

Nekako izgubljen




U iščekivanju. Poslao sam sebe kralju. Krijesnice su pisale pisma slušateljima. Konobar se opio i proglasio veresiju za sve. Ona je ušetala na vjetru. Gojko je pasao travu vani,mrtav pijan,umislio je da je krava.
Netko je rasturio nečiju barbiku. Na plakatu pisalo je nešto nečitko,ali vidjelo se da se dogadja večeras.
-Igraš?-upita senzualna
-Samo za velike pare-bahat sam
-A dekolte?-isprsila se
-To je sve što nudiš?-umišljeni lovac
-Koljeno?-prekrasno,glatko,pravilno koljeno.
-Dobila si prvu rundu-lovac dobiva lukavstvom
-Idemo se maziti?-željna,napaljena
-Ne,mazit ćemo jedno drugo,ne sebe-rugam joj se,to je još više napaljuje
-Dodji..
-Neću.
Skočila je na mene i polizala mi lice. Primio sam je za ramena i ugrizao za bradu. Htjela je više. Dobila je.
Ipak je dobila.
Pas Gojko je vani mukao. Konobar ga je išao podojiti. Meni se spavalo.
Još jedan običan dan.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.