Mailaj me NA KLIK

Uhhhhh...



Javila si se nepozvana.Impresionirao sam te svojom nezainteresiranošću.Dodji,rekao sam.Donijela si pjenušac koji sam prolio po tebi.I s tebe ga pio.Skinuo sam te prebrzo da bi odbila.Bilo mi je dosta čekanja.Bila si preplašena srna koja se pretvarala u opasnu zečicu.Imaš divno tijelo.Liz po koljenu dok prodirem u tebe.Ruka na bedru,grudima.Moje grudi dodiruješ.Voliš što sam čvrst.Izvijaš se pod mojom žestinom.Sve to ima smisla jer smo prijatelji.Postajemo ljubavnici.To je zabranjena ljubav.Zato će opstati.Kao i tvoja sreća u mom čvrstom zagrljaju koji traje satima.Ujutro ću ti donijeti kavu u krevet.Pripremit ću ti kupku od ruža.
A ti operi prozore.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.