Mailaj me NA KLIK

Trag

subota, 15.01.2005.

Oštrio sam nož.Gledala je kako se oštrica presijava.Tamna soba.Nasjeckao sam smrznute jagode i zamijenio led slatkim.Pratio sam oštricom kap znoja koja se slijevala polako između njenih grudi.Jezikom sam je dočekao ispod pupka.Gledao sam je u oči dok sam se igrao dolje.Poslagao sam voće kao puteljak do njenog vrata.Hvatao sam polako usnama jedan po jedan komadić.Nož nije igrao glavnu ulogu.Polako sam ulazio u nju istovremeno kad i jezikom do grla.Željela me je osjetiti duboko.Okrenuo sam je da nas gleda u ogledalu,prstima je dirala svoj odraz dok sam prodirao u nju.Ugrizao sam je za vrat da ostavim trag.Nije je boljelo.Hvalit će se time svom impotentnom bivšem.Rekla mi je da legnem.Stavila mi je obje bradavice u usta.Bio sam njena beba.Samo usnama.Dolje sam bio njen Muškarac.Na leđima mi je ostavila predivan trag noktiju.Grijanje ne radi,ali nama je bilo vruće.Pokrio sam je smrznutim voćem i opet se nahranio.Vječno sam gladan...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.