Mailaj me NA KLIK

Prepreka.

utorak, 21.12.2004.

Stao sam na vrata i zagledao se u oči.Poprimio sam njihovu boju i to me je promijenilo u trenu.Nisam više pravio razlike.Pomaknuo sam se u stranu i promatrao sam te dok si prolazila.Lebdjela si u mojim mislima i odlučio sam te prisiliti na pomilovanje.Koža ti je odavala želju za novim.
Lagao sam da sam nijem i tako te ljubio.Crveno nije postojalo.Liznuo sam ti onaj prorez ispod leđa do tople rijeke.Kao ugriz sam te pohodio čvrsto se predajući tvojoj nasladi,a sebe nisam vidio.
Gola u kadi.Kadrovi izmiješani željom.Nijemo sam te i dalje nosio na rukama s velikim dijelom u tebi
razarajući silom granice mržnje prema onima koji su ostavili blijede tragove gađenja.
Rodio sam te opet u nadi da ostaješ moje dijete koje ću učiti gruboj nasladi.Pokrio sam te zavjesom i držao na zidu plave i crne boje dozivajući tvoje neostvarene želje.Ostalo ti je moje kože ispod noktiju.Želiš potpisati vječnost.Nijemo ću kimnuti glavom i otići u noć.Po cigarete.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.