petak, 15.08.2008.

U vlastitom krugu

Karta smrti
ionako je samo karta preobražaja
u novi početak
Jedina prava smrt je zaborav
Znaš dobro
da te ionako ne mogu nikada zaboraviti
jer nikada ne zaboravljam
vlastite greške
samo ih uludo ponavljam
tvrdoglavo
iz uvjerenja da se nešto
napokon može promijeniti
jer
karta smrti je karta promjene
ali
ja sam kartu niže
i još moram učiti
na vlastitim greškama
trpjeti i ponižavanja
i niske udarce
jer ništa ne ide kao što predvidim
kao što priželjkujem
i svakim danom dajem dio sebe
kao plaču spoznaje
iako je samo surovi
protok vremena
jedino što nas zaista plaši
a vrijeme gradi zid
između nas
skriva te od mene
i prijeti da zauvijek iščezneš
iz mojih siječanja
ali
Znaš dobro
da te ionako ne mogu nikada zaboraviti
jer nikada ne zaboravljam
vlastite greške
samo ih uludo ponavljam
i pristajem
i provesti viječnost
u petlji
našeg prvog susreta
da samo mogu
iako znam
da se tu
ništa ne može promijeniti
I nemojmo se zavaravati
jer naši su putovi
u suprotnim pravcima
a jebeni život
je tek putovanje
i iako
s tako malo sreće
i tako puno tuge
ipak nam je
sam put
draži od odredišta.




- 03:07 - reci! (3) - Materijaliziraj ! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.