nedjelja, 03.10.2004.

Mulholland Dr.

Noćas dok si spavao
Zamijenila sam nam identitete.
Iskrala sam se iz stana.
I švrljala gradom.
Zavlačila sam se po klubovima
i sretala tvoje hihotave curice.
Radila sam sve što bi i ti
I sve što se ti nebi ni usudio.

Ujutro sam se jedva dovukla taksijem
I uskočila ponovo u svoje tijelo
Baš prije svitanja.

Znam da ćeš se probuditi umornoga tijela
I pitati se otkud ti zadah
Po travi i alkoholu.
Otkud ti tragovi ruža ispod trbuha,
masnice na vratu i čiji su ti to nokti
strugali po leđima.

Drago mi je da si tako zgodan
I da uz osmijeh možeš sve.
I žao mi je što se i ti nisi zabavio
Ali obećanjem da ti to neću više raditi
Jer ipak mi draže
Svršiti kao žena.

- 05:45 - reci! (15) - Materijaliziraj ! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.