Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

welcome:)

welcome lovers of anime and manga.be and discover with me world of anime.
zašto tako? pa jedan razlog! mnogi tvrde kako su crtići za bebice,no anime nije samo crtić za one koji dudaju ili hodaju u pelenama. anime znači davati dušu nekom crtanom liku a najčešće su to japanski crtići. zar vam to lići na "obični" crtić? ti crtići imaju više nego lupanja po glavama i nateravanja. ako vam sad zvuči dosadno slobodno otiđite i nađite neku drugu stranicu bloga koja če vas više zanimati no ako ostanete i dobite spoznaju pravog značenja anime onda se zavalite u svoj stolac ili fotelju,uzmite pokoji keksić ili što vam je po volji te prođite kroz stranice mojeg i mojih prijatelja i saznajte više o anime ili jednostavno otiđite na you tube i pogledajte neki anime....uf dosta za sad pisanja he he... ^___^


wink sam da znate sad znam raditi i dizajne yay pa ako baš neko najavljuje da mu napravim jedan ili neko želi uzeti ovaj dizajn sada koji imam nek mi pošalje mail na nukdizajni@net.hr . napraviti ću ja još dizajna ali objavit ću ih tek kada se skupi njih podosta wink

..++..me..++..

ehm kašljuc :)
umjetničko ime:nukaya
rođena:25.10.1993.
mjesto:zagreb(kanim se premjestiti u villiage of the wind)
fav anime:naruto
ostalo: učim japanski i bavim se mačevanjem ^^ obožavam anime i kaj još...erm...ja msilim da sam sretno zaljubljena neznam XD i ak se još nećeg sjetim reći chu..VOLIM JEDNOG jedinog ...
e-mail:digimonandme@hotmail.com ili nukdizajni@net.hr
kissMoja najbolja strana i onaj koji je uvjek uz mene…kiss
Photobucket - Video and Image Hosting

age: 12/13 in part 1 / 15 in part 2
date of birth: januar 19
blood type:AB
height:149 cm
weight:40 kg
(ajme niži je od mene smijeh)


nedjelja, 11.02.2007.

slika

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 20:42 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< >