četvrtak, 18.10.2007.

Toše Proeski - Nikada

Ko prah sebe po meni prosipaš
U snu ljubiš me ili dozivaš
A ja još sam sa njom u mislima
Gdje duga svoje boje upija

Nikada ti neću pjesmu napisati
Njoj sam sve pjesme svoje ispjevao
Nikada u meni sreću nećeš naći
Drugoj sam dušu darovao odavno

Ti znaš, ti umiješ da si posebna
Divlja, topla kao pustinja
Al ja još uvijek osjećam njen dah
Dodir njen sa tvojih usana

Nikada ti neću pjesmu napisati
Njoj sam sve pjesme svoje ispjevao
Nikada u meni sreću nećeš naći
Drugoj sam dušu darovao odavno


Upute za skidanje: Link za skidanje >> kod alibuma odabrati YU 2004-2005 >> pod početnim imenima izvođača odabrati T >> naći pjesmu

| 22:06 | Komentiraj (0) | Print this! | #

Napomena

Kaj se tiče ovih pjesmi čiji su tekstovi na mojemu blogu, skinute su z jednim posebnim programom, a zove se LimeWire verzije 4.14.8..................tak da nebu kakve zabune.

| 22:04 | Komentiraj (0) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Something different from me - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sve o meni
Zovem se Josip, a prezivam Novak. Živim u Podturnu (kraj Mure, da se razumijemo), a u duši sam Međimurac. Rođen sam za bivše Juge (1988.), a živim u sadašnjoj RH. Inače, sve cure, koje sa takvom pažnjom prate ovaj blog, znate gdje me možete naći. Na 00385981829161, preko ICQ-a na broj 486-887-319, na e-mail yoozoo18@vodatel.net ili prek MSN-a (yoozoo18@hotmail.com). Kod četa sam jozek19 ili marlboro_guy. Od muzike slušam sve i svašta.
Linkići
M.P.M.

rakidex

Brojač i ostale gluposti
Kuliko vas ga je bilo na blogu od 13.3.2007??

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Kuliko vas ga trenutno na blogu??



Kuliko je vur??

Pjesmice
Halid Bešlić i Lucija Šerbedžija - Sa tobom ili bez tebe

Svoju ljubav nećeš više morati da djeliš..
napuštaš me odlaziš onom koga želiš..
odabrati nisam mogla nisam smjela..
djelila sam srce na dva djela

Sa tobom il bez tebe..život teće dalje..
ne osvrče se..iza sebe..

Djelili smo prije skupa i dobro i zlo..
sad se naša srca djele zar ne vidiš to..
našla sam čovjeka koji moju ljubav hoće..
sad volim vojnika izbjeglog iz Foče

Sa tobom il bez tebe..život teće dalje..
..ne osvrće se..iza sebe..

Djelili smo prije skupa i dobro i zlo..
sad se naša srca djele zar ne vidiš to..
odabrati nisam mogla nisam smjela..
djelila si srce na dva dijela

Sa tobom il bez tebe..život teće dalje..
..ne osvrće se..iza sebe..

Jer....sa tobom il bez tebe..život teće dalje..
..ne osvrće se..iza sebe