Zoka Design
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design
...aloha.... - *...diancek...* - Blog.hr

petak, 30.11.2007.

...aloha....

...haha....dobar mi je ovaj naslov........nut
....znam ja kome cu ja stavit taj pozdrav kad cu mu ostavljat...komentar...hihi...ovom tomsonu...ili gene....njemu cu to ostavit....cak ni ja neznam kak se zove.........hihi.....nut......
.....i tako neznam sta da vam kazem....kad kod mene nema nista novoga.......joj...moram sad ic danieli bigorafiju...ispunit.......i onda jos moram printat svoju sliku.....ajoj....a neda mi se...al moram jer me moli vec 2 tjedna da joj ispunim biografiju...pa cu to napokon danas ucinit....weeee..thumbup....
.....blago njoj..!!...i neznam kaj da vam jos kazem....pametnog....idem ja opet promijenit pjesmu.....(...u zadnje ih vrijeme mjenjam 100 na sat....).....i evo za kraj neki videic.....pjeva.......ovo vam je pjesma aspirin od seke aleksic....
...al morate odslusat i odgledat do kraja....jer je kraj najbolji...hihi....cerek...pusek svima......cerek

30.11.2007. u 16:26  14 ×  Komentara × Print  #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

 

*pjesmica*

..ovo je pjesma uh la la la....blog 27...cmoxa svima.....


 

...blogovi koje chitam....

MARKO-vrlo zanimljiv decko...kojeg ja nikako nemogu shvatit.....hr
MELITA-vjecno zaljubljena.hr
DANIELA-moja sisterica.hr
SANJA-moja sestrica.hr
DOROTEA-moja bubek.hr
VANESA-super joj je blog.hr
MARINA-moja sestricna.hr
ILIĆ I SHAGGY-decki iz preckog.hr
MATIJA-decko iz ogulina koji ocito obozava seriju zakon brace.hr
IVAN-a super i jako zanimljiv decko.hr
GENE-decko koji jednostavno receno obozava tomsona i sve vezano uz njega.hr
MATEJA-jakovljeva.....ok cura.hr


......pa.....malo slikica i svega drugoga....

-----zasto je nekima tesko voljeti svoje vlastito dijete..!?!??!
Image Hosted by ImageShack.us


-----ke slatko......!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


-----vidim li samo ja slicnosti izmedu ove dvije slike...ili....!?!?!!??!?!?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-----ajme meni....kako je ovaj chad zgodan...uf....al on je moj bivsi.........malo mi je vec bio dosadio pa sam ga ostavila....hihihhiii
Image Hosted by ImageShack.us


-----.....a kako medeno.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-----...ovo je za osobu koja mi f*kt nedostaje.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-----....pa kad bi svi ovako razmisljali......pa gdje bi ovaj svijet stigao.....!??!?!?!??!....ha sto vi mislite......?!?!!
Image Hosted by ImageShack.us


-----...................e ljudi.....ajmo svi lijepo plesat s njim.......lik je legenda....pedobar mu je ovaj ples.....ali nitko jos nije nadmasio mene u plesanju....hehehehee.....a nitko niti nece.....(koja sam ja optimistica....)
Image Hosted by ImageShack.us


-----.........a i christiano ronaldo je moj bivsi.....lik je prezgodan......al ima i boljih.......
Image Hosted by ImageShack.us


-----.....ajme...ova mi je slika preluda...iako slusam cajke....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-----..joj...ovaj mi je pesek fakat presladak.......a slatkica....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

 

 

*...o meni..*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..hm....ovako...malo o meni........pa ja sam diana....(...kao sto to vec svi vjerojatno znaju....).........imam 16 godina rodena sam 5.2.....(...je mos si mislit kak je uskoro....)..............uglavnom.... treniram rukomet u rk lokomotivi......weeeeeeeeee........ ko bi reko..........visoka sam 174 i teska 56 kg.................hehe.......moj msn je......diana5.2@hotmail.com
...hm dalje....je ono sto volim i nevolim......

VOLIM
-rukomet
-svoju obitelj..(...mamu, tatu, i svoje dvije sekice)
-svoje dijelove obitelji..(..magdalenu, klaudiju, marinu, mateju, helenu, anu....)
-prijatelje...(....zok, ana-mariju, malu teicu, sestakicu, melitu, butki, dark, iveka, malog barica, dorkicu-bubek, nikolinu kovacic, luku, cvetku, masicku, teu k..., moniku e....,mirnu........)
-liku ( SABLJACI, josipdol, ogulin, modruse....)
-one kršne licke momke....(...damira, tomu, denisa, tihu, dalibora, tuteka, marija, nesu,... i sve ostale.......)..........
-izlaziti
-decke
-pjevati
-plesati
-glazbu..(cajke...strano....nesto nase...ma sve sta mi se svida....)
-smijati se...
-svoj mobitel
-i prije svega volim BOGA.....jer znam da kad njega nebi bilo da mi se vecina divinih stvari u zivotu nebi desila...(..sve ima svoje razloge.....)

NE VOLIM
-dvolicne ljude
-skolu
-neke ljude iz mog razreda
-biti povrijedena
-tuzna

 

*o blogu.....*

U oVom Cu BloGu PisaTi o SEbi....DruGimA......I o SVemU sTO Mi PADne Na PaMet.......*

a......evo malo i slikica........nekih pametnih izreka........pjesmica......i svega ostaloga.....

-----Boriti se za mir jednako je kao i j... se za nevinost!

-----Nema vatre bez suhih drva ni ljubavi kao što je prva!

-----Zasto zene nemogu izgubiti rat protiv muskaraca??!!?....zato sto zene imaju dvije bombe a muskarci samo pistolj na vodu...!!!

-----Za kraj mi je da ruzu i rekao: kad ova ruza uvene, ja cu opet doci...(ruza je bila od plastike...)

-----Prva ljubav u zraku stoji i sve poljupce broji. Ona živa u planetu spava, a kad se probudi planetom vlada.

-----Ja isam pauk i ne pletem mrežu, ali znaj da najljepše uspomene za tebe me vezu. U svakom prijatelju tražim sreću ali tebe nikad zaboravit neću!

-----Dani su losi noci jos gore uvijek te povrijede oni koji te navodno vole....dok su s tobom stalno ti lazu a kad odlaze ni zbogom ne kazu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-----Ako si vec legla zaklopi oci, ljubav koju zelis u snnove pretoci.....mozda ce i koji poljubac poci na topli jastuk u zagrljaju noci...

-----Love is the name, sex is the game,....forget the name and play the game....

-----Da sam sretan..koliko sam bez tebe nesretan, bio bih najsretniji na svijetu...

-----Patis dok ne shvatis a kad shvatis tad patis jer si shvatio da si uzalud patio...!!!

-----Zivot je ironija, kad ti cijeli zivot sole pamet a ti umres od secera...!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-----Lijepa si, mala, lijepa ko lutka, na tebe mislim svakog trenutka. Samo te kvari jedna mana-sto imas mene a spavas sama...!!

-----Pricaju covijek i bomba......
covijek: bus pukla..!!?
bomba: bum!!!

-----Sto plavusi pise na grobu?!?! ..............prvi put legla sama!!!

-----Zasto plavusa puze po ducanu!?!??!.....trazi niske cijene!!!

-----Hodaju dvije dlake ulicom....i ovu jednu pregazi auto......a druga kaze: "za dlaku"!!!

-----Ako je grijeh sto te volim...neka mi se nikada ne oprosti....!!

-----Čini ti se da si najpametniji čovjek na svijetu. Znaš što, imaš pravo, čini ti se!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-----Noćas spavaju oni koji su voljeni, a budni su oni koji vole!
Zato mirno spavaj jer ti imaš nekoga tko te voli!!!

-----Koja je reklama najdraza hrvoju iz big brothera?!?!?!!.........dostupan od 0-24...!!!!!!!!!

-----nije da imam nesto protiv jacquesa houdeka...dapace.....on mi je jedan od najdrazih pjevaca......ali ovi vicevi..sale....il sta je ovo vec...je prestrasno.........hallo......!!!!!

!!-----Sunca se Jaques Houdek na plazi...... Dodje Greenpeace i vrati ga u more

!!-----Titanic je potonuo jer se zabio u Žaka dok se ovaj izležavao na vodi.

!!-----Žak je privlačan samo gravitaciji.

!!-----Da je Žak avion bio bi Jumbo Jet.

!!-----Žak ima svoj poštanski broj.

!!-----Žak se vidi na satelitu.

!!-----Kad Žak skače bungee, ide ravno u pakao.

!!-----Sliku Žaka možete vidjeti u časopisu na stranici 4, 5, 6, 7 i 8.

!!-----Žaku su krafne tic-tac.

!!-----Žak napuni kadu, i onda pusti vodu.

!!-----Žak mora izaći iz auta da bi promjenio radiostanicu.

!!-----Žak ima dva trbuha. Jedan za meso drugi za povrće.

!!-----Žak igra biljar sa planetima.

!!-----Žak stavlja majonezu na aspirin.

!!-----Kad Žak stane na vagu, vidi svoj broj mobitela.

!!-----Žak se ne šali kad kaže: "Tako sam gladan, da bi mogao pojesti vola"

!!-----Kad Žak dođe u restoran, on pojede i "Hvala, dođite opet!"

!!-----Kad Žak trči, CD player preskače. Na radiostanici.

!!-----Žak se može uslikati fotoaparatom jedino ako se odabere opcija panoramskog snimanja

!!-----Žak pitao prodavača cipela šta mu preporuča da mu bude komotno, ovaj mu preporuči Slavoniju

!!-----oko Žaka se u orbiti vrte Vesna Kanižaj i Ivanka Boljkovac

!!-----Žak uvijek kupuje dvije karte za kino/kazalište. Jednom je dobio sjedala u različitim redovima

!!-----Žak je toliko debeo da ljudi đogiraju trčeći oko njega

!!-----Žakove mjere su 90 - 60 - 90 ...lijeve ruke

 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka <> Design
Image hosting:
<>
Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad