Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

NA OVIM STRANICAMA MOĆI ĆETE ČITATI KAKO DJELUJE ZAJEDNICA MLADIH "DIAKONOSI" IZ ŽUPE SV. NIKOLA U KOPRIVNICI
. . . a ko ga piše . . . mladi iz crkve Sv. Nikole biskupa sretan

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
IME LJUBAVI-zbor mladih naše župe
skac.hr-studentski katolički centar
Prostor Duha-molitvena internet stranic
Taize-međunarodna ekumenska zajednica
katolici-katolička web stranica
Mladi Varaždinske biskupije
Ured za mlade Hrvatske biskupske konferencije
stranica Varaždinske biskupije


BLOGICHI:

Mirta
Ikhthys
Obraćena
Agape
Novi život
Kraljica mira
Vjernik
Stepinčeva mladež-blog mladih iz susjedne župe.. posjetite ih da vidite kaj oni sve rade..


Majka Tereza:

Jednostavan put!

Plod tišine je molitva.
Plod molitve je vjera.
Plod vjere je ljubav.
Plod ljubavi je služenje.
Plod služenja je mir!

....:::Pjesmice:::....

u ovom boxichu možete naći neke od naših najdražih pjesmica koje pjevamo na susretima



MI ŽELIMO UZDIĆ ISUSA

Mi želimo uzdić' Isusa
visoko da cijeli svijet vidi ga.
Snaga je Ime Njegovo,
jedini put do neba.

Mi želimo, mi želimo,
mi želimo uzdić' Isusa!

Korak po korak mi idemo naprijed,
malo po malo pobjeđujemo.

Svaka molitva snagu ima,
Bog mi okove baca i…



MALO SUNCA


U, u mnogim hladnim noćima
kad ne vidim Tvojim očima
i kad me tama obuze,
Bože,budi mi prijatelj.

Od, od mrskog grijeha spasi me
i kao, i kao dijete podigni
ljubavlju svojom. Daj mi snagu za život
vječni da borim se.

Malo sunca u moj život daj,
samo malo sunca u moj život utkaj,
da kroz tamu vidim iskru vodilju
i putem pravednim pronesem Tvoju svjetiljku.



BOG MI JE SVJETLOST I SPASENJE (PS 27)


Bog mi je svjetlost i spasenje!
Bog mi je svjetlost i spasenje,
koga da se bojim?
Bog je štit života mog,
pred kime da strepim?

Za jedno molim Jahvu,
samo to ja tražim
da živim u domu Jahvinu
sve dane svog života,
da uživam milinu Jahvinu,
i dom Njegov gledam.

Svom putu me Jahve nauči
Svojom stazom vodi
Ti pomoći moja,Bože moj
Štite života moga
Da uživam milinu Tvoju
i lice Tvoje gledam.


KAO MARIJA


Kao Marija da te ljubim,
tvoju Riječ da čuvam ja,
kao Marija da je nosim
sred srca svojega.

Samo tebi da se klanjam,
samo tebi predam sve,
da te ljubim srcem cijelim,
kao Marija, Isuse.

Kao Marija da te ljubim,
tvoju bol da dijelim ja,
kao Marija da te pratim
sve do križa tvojega.

Kao Marija da te ljubim,
tvoj put da slijedim ja,
kao Marija da ti služim,
da ti predam život sav.


UČITELJU, GDJE STANUJEŠ

Samo za Tebe, samo na Tvoju riječ
ja ostavljam sve, za Tebe, Isuse.
Samo za Tebe učinit ću sve, baš sve
svoj život ću dati, sve svoje godine.
Samo da budem gdje si Ti,
samo da živim u Tvojoj ljubavi.

Učitelju, gdje stanuješ, kaži gdje stanuješ,
jer želim Ti doći i ostati sTobom zauvijek.

Samo za Tebe
i Tvoje ljubavi koja živi u meni,
sve rane liječi mi.


PUT,ISTINA i ŽIVOT


Ti si Put kojim idem, odavde ka zvijezdama
što vraća me u krilo Oca mog
Ti si Put trnovit, put posut suzama
u Tebi su jedno čovjek i Bog

Uz Tebe svaki korak moj ima smisao
i početak gdje svemu je kraj
Utjeho moja kad je teško Tvoje oči biti će
žuđenog neba vječiti sjaj


Ti si Istina i Svjetlo, što svijetli u tami
a tama ga ne obuze
Istina da Bog je Ljubav, raspeta na križu
što naše grijehe oduze


Ti si Život koji živi, duboko u meni
ili možda u njemu živim ja
Život što se daje i pjesma što se pjeva
bistra voda sa vječnog izvora




- - - - - - -
Kalup:Tonia
Doradila: Wentzdesign
Hosting: Imageshack
Slika: xxx
Upload: Rapidshare



utorak, 30.10.2007.

POTPUNI OPROST





- Na blagdan SVIH SVETIH, na DUŠNI DAN i nedjelju poslije Dušnog dana, mogu vjernici u svim Crkvama, u javnim ili polujavnim bogomoljama dobiti POTPUNI OPROST, KOJI SE MOŽE namijeniti samo za pokojne.
Da se dobije potpuni oprost potrebno je: - Pohoditi crkvu ili bogomolju u kojoj treba izmoliti Oče naš i Vjerovanje, - primiti sv. Pričest, ispovjediti se ako je potrebno, - te izmoliti molitvu na nakanu Sv. Oca Pape. (Oče naš, Vjerovanje....) - Oprost se dobiva od 31. listopada, pa do ponoći 2. studenog, te od podneva slijedeće subote, pa od ponoći slijedeće nedjelje.

30.10.2007. u 13:57 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.