četvrtak, 01.11.2007.

e ...nikad nisam...e


naslov posta me inspirirao dogadaj na selu...
tako ja i ana smo isli kod moje tetke na selo
uz dva dana nagovaranja ane...
pa tako...e
dosli smo i odma smo isli na olivajn(ja sam mu dala ime prije
sedam godina)
to vam je jedno jaaaaako
veliko stablo ispod kojeg tece rijeka
ali je sad nije bilo
jer jos nisu kise pocele...
pa smo tako se prisjetile koliko smo puta
isle tamo...
a kasnije smo s mojim nacakom i dva rodaka
isli do bunara pa su nas vatali dva pasa
koji su imali velike prednje zube
ali mi im nismo bili zanimljivi pa su produzili...
pa tako smo ja i ana jelinjaminjami
pa smo setnjom ponovo stigli
do olivajna a po putu smo dosli na ideju da odemo
iza olivajna na brdo koje je visoku negdi 200
metara pa smo presli na drugu stranu jer rijeke nije bilo
posto jos nisu pocele velike kise to mozemo jedino ana i ja
pa sam ja anu izivcirala cilo vrime sam joj govorila
da nikad se nisam spustala i da mi upali antoniju i tosu
kroz olivajn
da se nikad nisam penjala na to drvo,presla na drugu stranu
a ona mene s pismom everytime we touch i pitanjem:
JELI ODE IMA ZMIJA??
pa budalo ima ali nema ih sada vani bura ima da te odnese ako
nisi ugodno popunjen kao ja i ana nutbelj:zubopa tako smo se popeli
i kad smo silazili niz pusto kamenje
ja sam cile noge izbola
pa smo sjeli na olivajn i razmisljali haha
pa jesmo!!!!!
mislim da nam je najgori bio na prelasku s druge strane
jer je donekla pao mrak
a to je stravicno sve tamno a jos se sjecam price
kad me toni strasio da su vukove dovezli na onu planinu
pa nam se i to vrtilo po glavi...mozda je to govorio jer je bio pijan haha
kad smo se vracale naisli smo na pasa koji nas je progoniocry
ali smo sad sprintale do kuce...
i tako da nas je vjetar propuhao kao nikog...
skoro smo poginili pod minama na drugoj strani(kasnije smo saznala da se
podrucje jos nije minirano)crycry
pa tako da privedemo ovu pricu kraju
uglavnom nam je bilo dobro...
pa nam zavidite...heheheh
stavit cu vam slideshow u sljedecem postu jer moram prebaciti slike s moba
bok i KOMENTIRAJTE!!!!!
EVO VAM JEDAN SPOT S VALENTINOM ROSSIEMe e
uz koli sam se ismijala do suza a pogotovo kad usred utrke
izade u sredini staze i trci do wc ali svejedno je pobjedio...haha




Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

/21:31/ ..::Leave a Step::.. /215 Lost Souls)/

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.