Image Hosted by ImageShack.us Disturbed - Forsaken - Devilll - Blog.hr
Linkovi
Diabolik 23
Pixy
Dying Voices
amy-lee
Nik@@
Bubimirka
lonely boy
Neutral

burninmad Nešto o sebi: burninmad

Maro - 18 god
3. razred turističko-ugostiteljske škole - Konobar
16.01 - JARAC

MSN
Maro_sub-zero@hotmail.com



Evo nekih crteža od moga prijatelja:

Image Hosted by ImageShack.us Krvava suza

Image Hosted by ImageShack.us Ruža

Image Hosted by ImageShack.us Light

Devilll

10.03.2007., subota

Disturbed - Forsaken


I'm over it
You see I'm falling in the vast abyss
Clouded by memories of the past
At last, I see

I hear it fading
I can't speak it
Or else you will dig my grave
We fear them finding
Always winding
Take my hand now
Be alive

You see I cannot be forsaken
Because I'm not the only one
We walk amongst you
Feeding, raping
Must we hide from everyone

I'm over it
Why can't we be together
Erase it
Sleeping so long
Taking off the mask
At last, I see

My fear is fading
I can't speak it
Or else you will dig my grave
We fear them finding
Always winding
Take my hand now
Be alive

You see I cannot be forsaken
Because I'm not the only one
We walk amongst you
Feeding, raping
Must we hide from everyone

You see I cannot be forsaken
Because I'm not the only one
We walk amongst you
Feeding, raping
Must we hide from everyone

Everyone
Everyone
Everyone [fading out]

evo ljudi moji ja sam ucinio dosta pogresaka u zivotu
a pogotovo veceras
popio sam koju casicu vise ;P
ali u ostalom nije da mi se da vise i zivjet
sad sam se sjetio dosta tih pizdarija koje sam propatio
pa eto
i vi malo patite sa mnom
i tnx ljudi sto ste uz mene uz ovakva vremena
i btw
jos nesto s muske strane
ZENAMA se nikada nesmije previse vjerovat
uvijek te nekako SJEBAJU!!!!!!!
cast iznimkama....
UZIVAJTE

- 00:44 - Sign Here (7) - Go To Hell..=P -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Slike i tekstovi pjesama

stop back pain

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us